Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شما تصور کنید که هزینه شگرفی برای دیزاین و مبلمان و پرده ها پرداخت نموده اید، حال با یک کلید و پریز ساده و معمولی تمامی این طراحی رو زیر سوال می برید و چشمگیر بودن منزل را از بین می برید. گروه تحقیقات لایت هوم در این مقاله به شما کلید و پریز کلاسیک با نقوش خاص را معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس با ما همراه باشید.

کلید و پریز آنتیکو دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است و کادر ها به گونه ای هنرمندانه با خطوط و نقش و نگاری زیبا تولید شده اند و راه حلی زیبا و خاص برای کلید و پریزهای یک مجموعه هایلوکس می باشند. امروزه که توجه به طراحی دکوراسیون فضا گسترش زیادی یافته است همه افراد سعی دارند تا با استفاده از المان های خاص دکوراسیون محیط اطراف خود را دگرگون سازند در این مسیر ایجاد تغییر و تحول در عناصر بزرگ می تواند هزینه های گزافی را به دنبال داشته باشد به طور مثال در گذشته برای تغییر دکوراسیون به صورت اساسی  در خانه باید مبلمان منزل یا پرده ها یا عناصر بزرگ دیگر تغییر پیدا می کرد ولی امروزه می توان از المان های کوچک برای تغییرات بزرگ استفاده کرد.

انواع مدل کلید و پریز آنتیکو را با هم بشناسیم؟

کلید و پریز آنتیکو با طراحی و رنگبندی که دارد مناسب برای هر نوع سلیقه و دکوراسیونی است. البته ناگفته نماند که برای فضا های مدرن و نوین  هم مدلی نوین گرا وارد بازار کرده است، پس هم مدل آنتیک رو طراحی کرده و هم مدل مدرن که متناسب با هر سلیقه ای می باشد. کلید و پریز Antico با داشتن کادر هایی با رنگ های زیبا و شیک می تواند زینت بخش منزل شما باشد و در اولین نگاه می تواند جذابیت خود را به نمایش بگذارد در واقع طراحی منحصر به فرد فریم های آنتیکو به شما این امکان را می دهد با قیمت مناسب بتوانید از طراحی های فوق العاده و شیک این کلید و پریزها بهره ببرید.

انتخاب این کلید و پریز های انتیکو راه حل مناسبی برای نیازهای خاص محیط های کاری و حرفه ای و منازل می باشد. برای بهرمندی از بهترین قیمت کلید و پریز آنتیکو بعد از ملاحظه تنوع رنگبندی به سایت لایت هوم مراجعه و خرید خود را نهایی کنید.

کلید پریز فیوره با پتینه طلایی- سرمه ای - شرابی - مشکی – سفید - قهوه ای - نقره ای کلید پریز لوکس ویتا با پتینه یشمی - طلایی- سرمه ای - شرابی - مشکی - سفید - قهوه ای - نقره ای کلید پریز ویتا اختصاصی طلایی با پتینه مشکی- ایتالیایی- سرمه ای - شرابی - مشکی - سفید - قهوه ای - نقره ای کلید پریز اسکوئر

 

آیا می دانید برند آنتیکو قاب هالوژن هم دارد؟

این موضوع که شما علاوه بر کلید و پریز لاکچری که دارید بتوانید قاب هالوژن آنتیکو، ست با کلید و پریز خود را هم در فضای لاکچری و لوکس داشته باشید بسیار جالب و حائز اهمیت است.

قاب هالوژن ویتا طلایی با پتینه یشمی- مشکی - شرابی - سفید - سرمه ای - ایتالیایی - سفید قاب هالوژن رزا اختصاصی طلایی با پتینه ایتالیایی- سرمه ای - شرابی - مشکی – سفید - قهوه ای - نقره ای

با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت ساختمان، نیاز به تجهیزات روشنایی لوکس با کیفیت و قابل رقابت با طرح های جهانی بیش از پیش احساس می شد. از این رو این شرکت آنتیکو با توجه به تجارب به دست آمده در این زمینه، از سال ۹۲ پروسه طراحی و ساخت را با هدف رقابت با محصولات مشابه خارجی آغاز کرد و پس از بررسی ها و تلاش های مستمر در سال ۹۴ اولین محصول خود را با عنوان کلید پریز فیوره همراه با مکانیزم های کلید و پریز های خارجی و مطرح  لگراند فرانسه، به بازار ارائه نمود. از آن سال، این مجموعه شروع به ارائه محصولات جدید از قبیل قاب کلید پریز دو خانه و سه خانه طرح فیوره، کلید و پریز طرح ویتا و مجموعه قاب هالوژن های رزا و فیوره و همچنین تولید مکانیزم های اهرمی نمود تا بتواند پاسخگوی سلیقه های مختلف باشد. شما هر کدام از مدل ها و رنگ های کلید و پریز و قاب هالوژن آنتیکو متناسب با سلیقه مد نظر خود را به آسودگی می توانید از سایت لایت هوم تهیه فرمایید. حتی به راحتی با یک تماس با گروه طراحی و معماری ما در لایت هوم تماس بگیرید تا یک خانه مجلل و اشرافی را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت نور پردازی و دیزایین کنید.

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار قیمت بازار کلید و پریز کلید پریز سرمه ای قهوه ای نقره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ببینید | بلاگری خبرنگار سابق صدا و سیما در رستورانی لوکس در تهران!
  • همه چیز درباره رویداد Apple Let Loose شب گذشته
  • رولز-رویس اسپکتر با امضای منصوری؛ تجربه ای بی نظیر از دنیای لوکس برقی (عکس)
  • رولز رویس لوکس‌ترین خودرو شاسی‌بلند دنیا را با الهام از آسمان‌خراش‌ها رونمایی کرد (+عکس)
  • طرح قرآنی «بشری» برای دومین‌بار در ملایر کلید می‌خورد
  • آجیل، دیگر یک کالای لوکس نیست
  • رونمایی از لوکس‌ترین خودرو شاسی‌بلند دنیا؛ رولز رویس کالینان (فیلم)
  • رولزرویس کولینان ۲۰۲۵ سری ۲، لوکس‌تر و خشن‌تر از قبل / عکس
  • کنعانی: کلید امنیت منطقه توقف جنگ در غزه است
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد