Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته گذشته مرد جوانی به پلیس رفت و از ناپدید شدن همسرش خبر داد و گفت روز گذشته وقتی از مغازه‌ام به خانه برگشتم از همسرم خبری نبود. اول فکر کردم برای خرید بیرون رفته، اما وقتی با تلفن همراهش تماس گرفتم و خاموش بود خیلی نگران شدم. با خانواده و دوستان و آشنایان تماس گرفتم، اما هیچ کس از همسرم مینو خبر نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران، با شکایت مرد جوان به نام پویا، پرونده‌ای در شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد. در ادامه بررسی‌ها به دستور بازپرس جنایی مأموران به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه این زوج جوان پرداختند. دوربین‌ها نشان می‌داد برخلاف گفته مرد جوان، پویا و مینو با هم به خانه وارد شده‌اند و بعد از آن خروج زن جوان از خانه ثبت نشده بود و همین مسأله احتمال جنایت خانوادگی را مطرح کرد.

با این فرضیه، از مرد جوان چندین بار تحقیق صورت گرفت، اما پویا همچنان مدعی بود که از سرنوشت همسرش بی‌اطلاع است. از آنجایی که پویا، خودش ناپدید شدن همسرش را اعلام کرده بود و خانواده مینو نیز شکایتی از مرد جوان نداشتند، دلیلی برای بازداشت او پیدا نشد. با این حال کارآگاهان به بررسی ماجرا ادامه دادند تا اینکه مشخص شد پویا اقدام به خرید بیل و کلنگ از یک مغازه مصالح‌فروشی کرده بود. در حالی که وی هیچ توضیحی برای خرید این وسایل نداشت. با به‌دست آمدن این مدرک و در کنار هم قرار دادن تکه‌های پازل کنار هم، معمای ناپدید شدن زن جوان به‌دست همسرش، قوت گرفت.

بدین ترتیب بازپرس سهرابی دستور بازداشت مرد جوان را صادر کرد، اما زمانی که کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری پویا راهی خانه وی شدند، مشخص شد که مرد جوان خانه را ترک کرده است. در ادامه بررسی‌ها هیچ رد و سرنخی از پویا به‌دست نیامد و احتمال فرار وی پررنگ شد.

با ناپدید شدن مرد جوان و این احتمال که پویا ممکن است پس از قتل همسر، قصد خروج از کشور را داشته باشد، به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران، دستور ممنوع‌الخروجی وی صادر شد.

در حالی که تحقیقات برای یافتن پویا ادامه داشت سرانجام مشخص شد وی در یکی از بیمارستان‌های اطراف تهران بستری شده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که عابران و خودرو‌های عبوری این مرد را در حالی که نیمه بی هوش کنار خیابانی در اطراف تهران افتاده بود، پیدا و به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

مأموران بلافاصله راهی بیمارستان شدند. پویا پس از بهبودی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: مینو را من کشته‌ام، قصدم کشتن او نبود. او را دوست داشتم، آن روز بیرون رفته بودیم و وقتی باهم به خانه برگشتیم سر موضوعی پیش پا افتاده دعوایمان شد.

مرد جوان ادامه داد: مینو شروع به داد و فریاد کرد، دستم را روی گلو و دهانش گذاشتم که فریاد نزند، اما به خودم که آمدم دیدم نفس نمی‌کشد. ترسیده بودم. با خودم گفتم نباید این راز برملا شود؛ بنابراین جسد او را داخل پتو پیچیده و در خودرویم قرار دادم. بعد بیل و کلنگ خریدم و به سمت اطراف تهران رفتم زمین را کندم و جسد همسرم را دفن کردم.

پویا در ادامه گفت: بعد از قتل همسرم، سعی کردم با اعلام خبر ناپدید شدنش، مسیر تحقیقات را تغییر دهم و از اتهام قتل فرار کنم. اما عذاب وجدان لحظه‌ای مرا رها نکرد و در نهایت تصمیم گرفتم با خوردن قرص به زندگی‌ام پایان دهم. قرص‌ها را خوردم و سوار خودرویم شدم و به سمت محلی که همسرم را دفن کرده بودم رفتم. از ماشین پیاده شدم تا به آنجا بروم. می‌خواستم کنار همسرم بمیرم، اما دیگر نفهمیدم چه شد وقتی چشم باز کردم در بیمارستان بودم و فهمیدم که رهگذران مرا بی‌هوش در خیابان پیدا کرده و به بیمارستان رسانده‌اند.

با اعتراف مرد جوان به قتل همسرش، بلافاصله کارآگاهان اداره آگاهی راهی محل دفن جسد مینو شدند. در بررسی‌های صورت گرفته جسد پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات تکمیلی پس از بهبودی کامل مرد جوان به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شاخص آلودگی هوا انتخابات 1400 کاظم صدیقی ویروس کرونا فائزه هاشمی قتل همسر قاتل ناپدید شدن بررسی ها مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش

زن جوانی که با همدستی ۲ مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

به گزارش تسنیم، عقربه‌ها ساعت 9:35 صبح دوازدهم اسفندماه سال گذشته را نشان می‌داد که فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، تماس گرفت و هراسان به اپراتور گفت: با خودرو در جاده قدیم تهران ـ قم  در حال رانندگی بودم که جسد مردی را در بیابان‌ها مشاهده کردم؛ برای کمک‌رسانی اقدام کنید.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 178 شمس‌آباد، متخصصان پزشکی قانونی، تیم تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه بازپرس جنایی دادسرای فشافویه راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی جسد مرد حدوداً 52 ساله را مشاهده کردند که بر اثر خفگی قربانی جنایت شده بود. گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت قتل در مکان دیگری رخ داده و جسد برای آتش‌افروزی به این بیابان‌ها منتقل شده است. در نخستین‌ گام کارشناسان تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی با دستور بازپرس جنایی اقدام به انگشت‌نگاری از روی جسد کردند که هویت مرد میانسال فاش شد.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند مقتول که شغل آزاد داشته، ساکن غرب استان تهران بوده و 2 دختر جوان نیز دارد که اعضای این خانواده خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفتند.

2 دختر مقتول با اظهارات ضد و نقیضی در جریان تحقیقات مدعی شدند با پدر خود هیچگونه مشکلی نداشتند و آخرین‌ روزی که او را دیدند 24 ساعت قبل از کشف جسد بوده است، همچنین به دلیل اینکه مقتول در گذشته سابقه ترک خانه را به مدت چندین روز داشته، فقدانی او را به پلیس اعلام نکرده‌اند.

تحقیقات محلی تیم جنایی از همسایه‌‌ها حکایت از آن داشت، این 2 خواهر به شدت با پدر خود اختلاف داشتند و مقتول در گذشته چندین‌بار فرزندان خود را به قتل تهدید کرده بود که همین سرنخ شک کارآگاهان را برانگیخت!

تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی ادامه داشت تا اینکه لاشه سوخته خودروی پژو پارس مقتول داخل یک دره واقع در شهرستان دورود توسط ماموران پاسگاه حشمت‌آباد کشف شد و در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی 2 دختر جوان مقتول را دستگیر کردند.

یکی از خواهران که در جریان تحقیقات منکر هرگونه درگیری با پدر خود بود پس از مواجه با شواهد و مدارک موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشت و از یک جنایت هولناک رازگشایی کردند.

یکی از متهمان ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: من و خواهرم قصد داشتیم تا در یک خانه مجردی زندگی کنیم اما پدرمان مخالف بود و همین موضوع اختلاف خانوادگی گسترده‌ای آفرید و تا حدی پیشرفت که پدرم ما را تهدید به قتل کرد.

زن جوان ادامه داد: در جریان این درگیری‌ها به تنهایی تصمیم گرفتم که پدرم را به قتل برسانم به‌خاطر همین از 2 مرد جوان که از گذشته با آنها دوست بودیم، کمک گرفتم. روز حادثه پدرم در اتاق خوابش به خواب عصرگاهی فرو رفته بود که من درب ورودی خانه را مخفیانه برای متهمان باز کردم، دقایقی بعد آنها از پله‌ها بالا آمدند و با طنابی که در اختیارشان گذاشتم پدرم را با همکاری یکدیگر به قتل رساندیم.

متهم گفت: پس از ارتکاب جنایت، جسد را با خودروی پژو 206 من به بیابان‌های اطراف تهران ـ قم بردیم و در آنجا با بنزین جسد را به آتش کشیدیم در ادامه هم 2 مرد جوان خودروی پژو پارس پدرم را از پارکینگ خانه برداشتند و برای معدوم کردن آن جهت گمراه کردن مسیر پرونده به شهرستان دورود بردند. خواهرم در این جنایت نقشی نداشته است.

کارآگاهان به دنبال دریافت این اعترافات، خیلی زود اقدامات اطلاعاتی را کلید زدند و مخفیگاه 2 مرد جوان را در غرب استان تهران شناسایی و آنها را در یک عملیات ضربتی به دام انداختند.

متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفتند و به قتل مرد جوان با همدستی یکی از دختران مقتول اعتراف کردند.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار عدم صلاحیت از سوی دادرس شعبه 101 دادگاه عمومی بخش فشافویه، پرونده به دادسرای مربوط ارجاع داده شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمانشاه/ قتل پدر به دست پسر با شلیک گلوله قتل پدر به خاطر ۲۵ میلیون تومان مشارکت دختر جوان در قتل پدر با انگیزه ارث

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود