Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@23:43:41 GMT

پیام آتشین کاوانی به یونایتدها: ما باید بجنگیم!

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۴۸۴۲

پیام آتشین کاوانی به یونایتدها: ما باید بجنگیم!

کاوانی، ستاره منچستریونایتد، از هم تیمی هایش خواسته تا در بازی برای فولام جنگنده ظاهر شوند.

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی منچستریونایتد برابر فولام، مهاجم اروگوئه‌ای این تیم، در مصاحبه ای با به زبان آوردن صحبت هایی آتشین و حماسی، از هم تیمی هایش خواسته که در هر بازی بجنگند.

ادینسون کاوانی به شیاطین سرخ هشدار داده که نمی توانند بازی برابر فولام را ساده بگیرند و باید بجنگند تا موقعیت خود در جدول رده بندی لیگ برتر را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منچستریونایتد پس از یک شروع نه چندان خوب توانست خود را به صدر جدول لیگ برتر برساند و برای اولین بار پس از سر الکس فرگوسن، صدرنشین لیگ برتر شود. هر چند برد دیشب لستر برابر چلسی، صدرنشینی را از یونایتد گرفت و این تیم در حال حاضر در رده دوم جدول قرار دارد.

یونایتد در 9 بازی از 12 بازی گذشته خود در لیگ برتر پیروز شده است.

 

 

کاوانی انتظار دارد که برابر فولام امتحان سختی در پیش داشته باشند چرا که فولاام برای فرار از سقوط می جنگد و از سوی دیگر معتقد است که او و هم تیمی هایش در یونایتد نباید اجازه دهند روند خوبی که پس از ماه ها تلاش به دست آورده اندف مخدوش شود.

 

کاوانی گفت: "فکر می کنم یکی از مهمترین چیزهایی که زمان به میدان رفتن در هر بازی باید به یاد داشته باشیم، این است که ما منچستریونایتد هستیم و جدای از اینکه در صدر جدول هستیم یا در هر جایگاه دیگری، هر تیمی که برابر منچستریونایتد بازی می کند، سعی می کند که بهترین نمایش خود را در برابر این تیم داشته باشد و یونایتد را شکست دهد.

وقتی در PSG بودم هم همین شرایط را داشتیم. تیم ها سعی می کنند دست به انجام ناممکن ها بزنند تا بتوانند در برابر یکی از بهترین و افسانه ای ترین تیم های جهان پیروز شوند.

اطمینان از اینکه ما روی این مهم تمرکز داریم و حواسمان به این موضوع هست، باید به ما برای جنگیدن برای این نشان انرژی دهد.

 

 

و در حال حاضر اینکه در بالای جدول لیگ هستیم هم باید به ما نیرویی مضاعف برای جنگیدن و ماندن در هیم جایگاه را بدهد. به همه این دلایل ما باید آماده و از نظر روحی حاضر برای رقابت باشیم.

همیشه گفته ام، مسئله مهم این نیست که در چند بازی پیروز شوی، مسئله مهم این است که ثبات داشته باشی و همیشه آماده رقابت باشی؛ در هر بازی و برای هر توپ بجنگی و تا حد نهایت در هر موقعیتی که در بازی پیش می آید تمرکز داشته باشی.

و این چیزی است که در نهایت به تو اجازه می دهد به هدف نهایی ات برسی."

منچستر یونایتد ادینسون کاوانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ادینسون کاوانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم

بارسلونا در هفته سی و چهارم لالیگا میهمان ژیرونا بود که این دیدار با نتیجه 4-2 به سود تیم میزبان تمام شد و بارسلونا رسما در این فصل بدون جام ماند. برخی هواداران بارسلونا به شکلی جالب و از روی تپه ها شاهد باخت تیم شان برابر ژیرونا بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • شادی گل رودریگو لو رفت! (عکس)
  • رقابت نفس‌گیر قهرمانی در لیگ برتر؛ استقلال و پرسپولیس شانه‌به‌شانه، سپاهان در حسرت جام
  • پرسپولیس به صدرنشینی استقلال توجه نکند
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • صحبت‌های آتشین هاشمی نسب در میکسدزون
  • طنین «آواز آن پرنده آتشین» در نمایشگاه کتاب
  • ویوی پیک‌نیک‌طور هواداران بارسلونا در بازی برابر ژیرونا / فیلم
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند