Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بدر شکوهی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری ایام الله دهه مبارک فجر افزود: استفاده از فضای مجازی، از اولویت‌های محوری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان است و باید از این فضا برای تبیین دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.

وی بر معرفی شهدای انقلاب در فضای مجازی و تبیین بیانیه گام دوم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به تقارن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: این تقارن، اتفاق مبارکی است که باید از آن به منظور تبیین نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: امروز جامعه ما به تزریق امید نیاز دارد و بزرگترین ایرادی که می‌تواند حرکات را دچار وقفه کند ناامیدی است، در نتیجه رویکرد برنامه‌های دهه فجر باید امیدآفرین باشد.

شکوهی خاطرنشان کرد: رویکرد برنامه‌های دهه فجر امسال به اقتضای نیاز امروز جامعه و همچنین هجمه بدخواهان و معاندین انقلاب و نظام باید در جهت اعتمادآفرینی، امید آفرینی، وحدت و انسجام در جامعه و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم باشد.

وی تاکید کرد: باید خدمات، برکات و ثمرات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به مردم به ویژه نسل جوان به شکل هنرمندانه، تبلیغی و ترویجی ارائه شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به سخنرانی فرمانداران پیش از خطبه‌های نماز، گفت: باید خدمات و اقدامات صورت گرفته به مردم به درستی بیان شود که این می‌تواند موجب تقویت انقلاب و نظام و اعتماد مردم به این نظام شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط کرونایی، نمی‌توانیم برنامه‌های تجمعی و تکثری داشته باشیم بنابراین بهتر است دستگاه‌های مربوطه، فضاسازی محیطی با رویکرد شادابی و نشاط ایجاد کنند.

کد خبر 5126706

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی دهه فجر تبریز ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد بوشهر گرگان ایام فاطمیه عکس استانها شیوع کرونا شهرستان کرج عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س برنامه های دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در نشست فصلی روسا و دادستان های حوزه های قضایی استان افزود: کار قضاوت ایثار گذشت و فداکاری است و تمامی تلاش گران در عرصه قضاوت با خدا معامله می کنند .

وی با اشاره به شعار سال حفظ کرامت انسانی و رعایت عدالت را مطالبه اصلی مردم از دستگاه قضا عنوان کرد و گفت : رفع موانع تولید زمینه ساز تحقق شعار سال است و کار دستگاه قضا در این زمینه بسیار حیاتی و مهم است و.

عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه برنامه محور بودن را اولویت اصلی دستگاه قضا برشمرد و گفت: خدمت رسانی، نقش آفرینی موثر در کاهش ورودپرونده به دستگاه قضای مدیران قضایی در استان سیر صعودی خواهد گرفت .

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان