Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@05:18:38 GMT

کدام مناطق گیلان بارش برف بیشتری خواهند داشت؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۵۲۲۲

کدام مناطق گیلان بارش برف بیشتری خواهند داشت؟

محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت جوی استانی طی امشب و فردا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی امروز، به‌تدریج از غروب سامانه سرد و بارشی در منطقه تقویت خواهد شد.

وی با اشاره به گسترش بارش برف در بخش‌های جلگه‌ای استان، افزود: به‌تدریج از اواخر وقت بارش برف در ارتفاعات شدت پیدا می‌کند و بارش برف در جلگه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه از غروب امروز چهارشنبه تا پنجشنبه با کاهش محسوس دما روبرو هستیم، گفت: در بخش‌هایی از استان شامل رشت، سراوان، سنگر، کوچصفهان، آستانه، لاهیجان، سیاهکل، شفت، فومن و ماسال برف شدت بیشتری دارد.

دادرس با بیان اینکه اواخر وقت پنجشنبه این سامانه بارشی از مرزهای شرقی استان خارج می‌شود، افزود: از پنجشنبه تا اواسط هفته برای ساعات شب تا صبح شرایط برای یخبندان وجود دارد.

وی همچنین گفت که دریا نیز تا پنجشنبه برای کلیه فعالیت‌های دریانوردی و صیادی نامناسب است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان بارش هواشناسی دما بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام از تداوم وزش باد تا اواخر وقت امروز چهارشنبه خبر داد و گفت: شهروندان ایلامی از پارک خودرو در کنار تابلوهای تبلیغاتی و درختان شهر خودداری کنند.

احسان احمدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: وزش باد شدید در استان ایلام به سازه‌های سبک و تابلوهای تبلیغاتی، و به درختان فرسوده خساراتی وارد کرده است.

وی افزود: شهروندان ایلامی از پارک خودرو در کنار تابلوهای تبلیغاتی و درختان شهر خودداری کنند.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام با اشاره به تداوم بارش پراکنده باران تا اوایل هفته آینده، خاطرنشان کرد: هفته آینده شاهد افزایش دما در بیشتر نقاط استان ایلام خواهیم بود.

کد خبر 747537

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • باران در راه خراسان رضوی است
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • آسمان صاف با وزش باد
  • هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟