Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:50:38 GMT

اوپک به بهبود بازار نفت در سال ۲۰۲۱ خوش‌بین است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۵۳۵۰

اوپک به بهبود بازار نفت در سال ۲۰۲۱ خوش‌بین است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، محمد سانوسی بارکیندو روز سه‌شنبه (۳۰ دی‌ماه) در مجمع انرژی جهانی شورای آتلانتیک گفت: با احتیاط خوش‌بینم که بازار نفت امسال از رکود تقاضای ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا بهبود می‌یابد.

وی در این نشست که به‌صورت مجازی برگزار شد، افزود: نشست‌های سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش به رهبری روسیه (ائتلاف اوپک پلاس) به‌صورت ماهانه برگزار می‌شود تا از بروز دوباره نوسان در بازار جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ما موافقیم که بهبود بازار شکننده است و همچنان تردیدهای بسیاری وجود دارد، اما با احتیاط خوش‌بین هستیم که امسال بهبود محقق خواهد شد.

قیمت نفت در ماه جاری میلادی به بالاترین سطح در ۱۱ ماه گذشته رسید، این مسئله به تصمیم بیشتر اعضای اوپک در پنجم ژانویه (۱۶ دی‌ماه) برای ثابت نگه داشتن تولید در ماه فوریه و مارس و تعهد عربستان برای کاهش داوطلبانه تولید کمک کرد.

دارمندرا پرادهان، وزیر نفت و گاز هند، در این رویداد اعلام کرد: اقدام غیرمنتظره عربستان برای کاهش تولید نفت سبب افزایش مداوم قیمت و سردرگمی کشورهای مصرف‌کننده شده است. این نوع سناریو ما را به سوی روش‌های جایگزین تأمین انرژی سوق می‌دهد.

بارکیندو در پاسخ گفت: ائتلاف اوپک پلاس باید انعطاف‌پذیر باشد و ثبات بازارها را هدف قرار دهد.

سهیل المزروعی، وزیر انرژی امارات متحده عربی نیز در این رویداد اعلام کرد که شاهد بهبود بازار در سال جاری میلادی است.

وی گفت: امسال سال بهبود است، به هر حال اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۲ شاهد توازن بازار خواهیم بود.

وزیر انرژی امارات متحده عربی همچنین اظهار کرد که هم‌زمان با آغاز واکسیناسیون ویروس کرونا در کشورهای بیشتری شاهد رشد تقاضای نفت در چین و هند هستیم.

کد خبر 5126722

منبع: مهر

کلیدواژه: اوپک تولید نفت محمد بارکیندو قیمت نفت قیمت دلار ویروس کرونا بازار سهام شاخص کل بورس اقتصاد چین قطع برق قیمت نفت بورس تهران قیمت طلا تولید نفت قیمت سکه بهار آزادی لایحه بودجه ۱۴۰۰ بانک مرکزی ایران قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟

آفتاب‌‌نیوز :

از نظر کارشناسان، رابطه معکوس میان بی‌نظمی و سلامت روان وجود دارد. به این معنی که هرچه زندگی شما بهم‌ریخته‌تر باشد، سلامت روان شما نیز آسیب پذیرتر خواهد بود. به همین دلیل از بین بردن بی‌نظمی‌ها، وضعیت سلامت روان شما را بهبود می‌بخشد.

شاید مشکل درهم و برهم بودنِ وسایل زندگی شما در مقایسه با مشکلاتی همچون تغییرات آب و هوایی، کووید۱۹ یا تشدید خشونت‌های جهانی ناچیز به نظر برسد اما کارشناسان تاکید دارند که نباید از تأثیرات منفی بهم ریختگی در فضای زندگی غافل بود و اصلاح این رفتار یک تخلیه ۱۰۰ درصدی برای سلامت روان محسوب می‌شود.

عواقب بی‌نظمی بر سلامت روان، بسیار زیاد و قابل توجه است. از جمله اینکه حافظه را مختل می‌کند، منجر به تثبیت عادات غذایی نادرست می‌شود و کنترل تکانه را کاهش می‌دهد. «اختلال کنترل تکانه» نوعی اختلال روانپزشکی است که باعث ناتوانی فرد برای مقاومت در مقابل یک نوع تکانه یا تمایل به انجام اقدامی می‌شود که آشکارا برای خودش یا دیگران خطرناک است. مثل قماربازی، وسواس در ناخن جویدن یا کندن مو.

به گزارش یورونیوز، رفع بی‌نظمی‌ها بیش از آنچه تصور کنید بر سلامت روان شما تاثیرات مثبت و قدرتمندی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

- خلق و خو را بهتر و ذهن شما را آرام می‌کند.

- سلامت جسمانی را بهبود می‌بخشد. با رفع بی‌نظمی‌ها عادات غذایی بهبود می‌یابد و با اضافه وزن مبارزه می‌شود.

- توانایی تمرکز را افزایش می‌دهد و به این ترتیب ذهن شما را برای انجام وظایف آماده می‌کند.

- به شما آرامش بصری می‌دهد و همزمان بهره‌وری شما را نیز افزایش می‌دهد.

- اضطراب را تسکین می‌دهد زیرا درهم و برهم بودن زندگی باعث می‌شود که همیشه از بهم ریختگی بیشتر بترسید.

- یک محیط تمیز و مرتب، کیفیت خواب را بهتر می‌کند.

- روابط میان افراد را بهبود می‌بخشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • خواص جکوزی برای پوست
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • خدمات سئو سایت
  • آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند