Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در جریان بازدید مدیرعامل شرکت شهرهای جدید کشور از سرای محله شهر جدید عالیشهر افزود: اشتغال بیش از ۷۰ نفر از بانوان برای تولید صنایع دستی نقطه عطفی برای سرای محله شهر جدید عالیشهر است که باید زمینه برای توسعه کسب و کار آنها فراهم شود.

وی بیان کرد: اکنون عمده مشکل تولیدکنندگان این مرکز در بخش فروش است که باید در این حوزه تمرکز بیشتر برای بازاریابی داخلی و خارجی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند ادامه داد: اینکه در چنین مرکزی و با کمترین امکانات بانوان کارآفرینی اقدام به تولید با کیفیت‎ترین صنایع دستی می‌کنند نشان از ظرفیت و شایستگی بانوان هم‌استانی است.

وی گفت: وجود چنین ظرفیت‌‏هایی در استان باعث شده تا آبپخش دشتستان به عنوان شهر ملی حصیر بافی و کپوبافی ایران تبدیل شود.

گراوند ادامه داد: تحقق این مهم بدون شک نگاه‌‏های بیشتری را به صنایع دستی این استان معطوف و به بهبود بازار فروش صنایع دستی استان نیز کمک شایانی می‎کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر فت: با احداث سرای محله زیرساخت مناسبی برای بانوان کارآفرین این شهر ایجاد شده‌است.

علی مقاتلی افزود: در این ارتابط  از تمام ظرفیت‎های لازم برای حمایت از بانوان استفاده می‏‌شود تا بتوانند در تولید و اقتصاد خانوار نقشی چشمگیر ایفا کنند.

برچسب‌ها بوشهر گردشگری عبدالکریم گراوند کسب و کارهای کوچک فضای مجازی عالی شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گردشگری عبدالکریم گراوند بوشهر گردشگری عبدالکریم گراوند کسب و کارهای کوچک فضای مجازی عالی شهر اخبار کنکور صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد