Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:26:49 GMT

تمامی محورهای مواصلاتی شهری آذربایجان شرقی باز است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۵۵۸۴

تمامی محورهای مواصلاتی شهری آذربایجان شرقی باز است

به گزارش خبرگزاری مهر، اروجعلی علیزاده افزود: برخی از محورهای مواصلاتی روستایی در شهرستان‌های بستان آباد، چاروایماق، هشترود و میانه مسدود شده است ولی راهداران برای بازگشایی این مسیرها در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه تردد در محور آزادراه تبریز- زنجان نیز با زنجیرچرخ امکان پذیر است، ادامه داد: تریلی‌های عبوری از آزادراه زنجان - تبریز به علت کولاک در محدوده ۳۰ کیلومتری این آزادراه به جاده قدیم میانه - تبریز هدایت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده با اشاره به اینکه رانندگان قبل از سفر حتماً از وضعیت جاده‌ها اطلاع پیدا کنند، گفت: تمامی محورها باز است ولی با بارش شدید برف احتمال مسدود شدن و یا اختلال در ترددهای جاده‌ای استان به خصوص در نواحی کوهستانی وجود دارد.

کد خبر 5126731

منبع: مهر

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی راهداری بارش برف ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها شیوع کرونا شهرستان کرج عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت:خط‌کشی جاده‌ها نقش موثری در انتقال پیام ترافیکی به رانندگان دارد و در ماه گذشته ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی مازندران خط کشی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محسن یمینی، اظهار داشت:  خط‌کشی 100 کیلومتر مسیر‌ مواصلاتی استان در یک ماه گذشته انجام شد.

وی گفت:  خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها نقش دارد و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های مواصلاتی از تبعات ایجاد خطوط ترافیکی به شمار می‌آید.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، بیان کرد: خط‌کشی راه‌ها به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود و در دید راننده قرار می‌گیرد.

یمینی گفت: یکی از اقدامات موثر ایمنی جاده‌ای که در کاهش حوادث و در سفر‌های برون شهری نقش دارد اجرای خط کشی ترافیکی بوده که پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به  رانندگان می‌دهد.

وی افزود: اداره کل  راهداری  به منظور افزایش ایمنی راه‌ها و هدایت وسایل نقلیه و تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد