Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب ملائی یگانه، شهردار زنجان با اشاره به اولویت‌های بودجه 1400 شهرداری گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی اولویت بودجه 1400 شهرداری زنجان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب ملائی یگانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: اعداد و ارقام بودجه سال 1400 شهرداری زنجان هنوز قطعی نشده است و بر اساس دستورالعمل اعلامی از سوی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها تا 15 روزه آینده ارائه لایحه بودجه به شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه در بودجه 1400 شهرداری زنجان اولویت تکمیل کارهای عمرانی با درصد پیشرفت فیزیکی بالا است، افزود: جلسات مختلفی با شهرداری‌های مناطق برگزار و دو اولویت اصلی برای شهرداری‌ها تعیین شده است.   این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌ها اتمام پروژه‌‌هایی است که در بودجه سال 99 پیش‌بینی شده بود اما به دلیل افزایش قیمت‌ها امکان اتمام پروژه‌ها محقق نشد.   شهردار زنجان با اشاره به اینکه اولویت دوم بودجه سال 1400 اتمام کارهای نیمه تمام است، ادامه داد: بازگشایی پادگان زنجان، اجرای یوترن تقاطع امام حسن مجتبی(ع)، اتمام پارکینگ طبقاتی  و سالن مدیریت بحران پارک بانوان است که در حال حاضر دارای بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی هستند، سال آینده به اتمام برسد.   یگانه با بیان اینکه بودجه فرهنگی سال 1400 نسبت به امسال رشد دارد، افزود: بخش عمده‌ای از بودجه 3 میلیارد تومانی امسال شهرداری زنجان به پرداخت بدهی از سال‌های 97 و 98 که برعهده سازمان فرهنگی شهرداری بود، اختصاص یافت.   وی از رشد یک میلیارد تومانی بودجه برنامه‌های فرهنگی شهرداری زنجان خبرداد و گفت: امسال این بودجه به 4 میلیارد تومان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اختصاص یافته است.   این مسئول با اشاره به اختصاص 10 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های زیرساخت فرهنگی در بودجه 1400، یادآور شد: اجرای پروژه‌های فرهنگی با ماهیت عمرانی از جمله نصب المان‌ها، سازه‌های تبلیغاتی و فرهنگی در سطح شهر از اولویت‌های بودجه فرهنگی شهرداری در سال آینده است.   وی بیان کرد: با توجه به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان بخشی از این بودجه به ساخت و نصب المان‌های کنگره شهدا اختصاص می‌یابد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرداری زنجان پروژه ها بودجه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول پیوست یک با عنوان «اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه دستگاه‌های اجرایی» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در توضیح اظهار کرد: جدول پیوست یک مربوط به پروژه‌هایی است که در ماده ۲۳ آمده بود، پروژه‌هایی در ۲ سال گذشته حذف شده بود که ما در این پیوست آوردیم.

وی ادامه داد: این پیوست مربوط به اختصاص اعتباراتی برای زیرساخت‌های کشور است یعنی هر پروژه‌ای که باید اجرا شود در این پیوست آمده است، ما بودجه عمرانی را افزایش داده و هیچ بودجه عمرانی کم نشده است به طوری که بودجه عمرانی از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد