Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در حاشیه ی برگزاری این مانور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مانور نظارت و بازرسی ستاد تنظیم بازار با مشارکت ۱۰ گروه چهار نفره از بازرسان فرمانداری آبادان، اداره تعزیرات حکومتی، اداره دامپزشکی، اداره صمت، اتاق اصناف و مرکز بهداشت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ی سید مصطفی علوی در جریان برگزاری این مانور کار کنترل قیمت‌ها، مبارزه با گرانفروشی و بازرسی عمومی از واحدهای صنفی سطح شهرستان انجام می شود.

وی افزود: این بازرسی ها به صورت مستمر و تا عید نوروز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: امید می رود با تداوم این گونه بازرسی‌ها و همکاری واحدهای صنفی بتوانیم تخلفات صنفی از جمله احتکار، گران‌فروشی و کم‌فروشی را در سطح شهرستان کاهش دهیم.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آبادان یادآور شد: در دی ماه گذشته ۷۶ پرونده تخلف صنفی با اولویت گرانفروشی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

48

کد خبر 1478199

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در دیدارفینال جام فوتسال کارگرکه به مناسبت هفته کار و کارگردر سنندج برگزار شد تیم اتاق اصناف استان در یک بازی مقتدرانه با نتیجه 3 بر صفر از سد کارگران شهرداری گذشتند.

رئیس هیئت ورزش کارگران کردستان با بیان اینکه 12 تیم از قشر کارگر و صنوف مختلف در این جام شرکت کرده بودند گفت : در نهایت تیم های اتاق اصناف ، کارگران شهرداری و تعاونی 298 تانکر داران به ترتیب به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

بدری افزود : در این مسابقات که 10 روز به طول انجامید 34 مسابقه برگزار شد.

وی عنوان کرد : تیم اتاق اصناف به عنوان نماینده سنندج در مسابقات فوتسال استان حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر