Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری طرح جمع آوری کاغذهای باطله را از جمله کارهای ارزشمند آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: طرح مذکور روش های تمرین مشارکت را می آموزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « رحیم حیدری » در جلسه شورای آموزش و پرورش که امروز( چهارشنبه، ۱ بهمن) در پژوهشکده معلم برگزار شد، با اشاره به اهداف مهم سیاست گذاران در شورای آموزش و پرورش، گفت: حضور مردم( انجمن اولیا و مربیان)، خیرین و نقش نظارتی و حمایتی جامعه بر آموزش و پرورش از جمله مهم ترین موارد مورد توجه در این شوراست که هر چقدر مشارکت مردم و جامعه در شورای آموزش و پرورش بیشتر باشد به همان میزان نتایج ملموس تری حادث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا علاوه بر آسیب در بخش های مختلف اقتصاد، سلامت، اشتغال و .... ظرفیت های بسیاری را هم فعال کرد، افزود: آموزش های مجازی و شبکه آموزش دانش آموزان(شاد) از جمله ظرفیت هایی است که در شرایط کنونی فعال شد و نوآوری در این کار موجب ارتقا شاخص ها می شود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود سواد رسانه ای را ضرورت دنیای امروز دانست و اذعان کرد: نهضت سواد رسانه ای کار ارزشمند و ماندگار آموزش و پرورش است و در دنیایی که خیلی از موضوعات از جمله صنعت و تکنولوژی بدون اینکه فرهنگ استفاده از آن آموزش داده شود، گسترش می یابد در حالی که فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی و رسانه باید در جامعه نهادینه شود و راه مقابله با آسیب‌های فضای مجازی فرهنگ سازی در خصوص نحوه استفاده از آن در جامعه است. 

 

حیدری «طرح جمع آوری کاغذهای باطله» را از دیگر کارهای ارزشمند عنوان و اذعان کرد: طرح جمع‌آوری کاغذهای باطله کار ارزشمندی است که روش های تمرین مسئولیت پذیری و مشارکت را می آموزد چرا که بیشتر کاغذهای دور انداخته شده، کاغذ کیفیت بالاست و این طرح به حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان کمک می کند.


 

فرماندار شهرستان لنگرود در پایان خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید کلانتری نیاز به حمایت هایی در راستای تکمیل این پروژه دارد و با افتتاح آن سرانه ورزشی شهرستان ارتقا می یابد.

 

 

 

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: لنگرود سواد رسانه شورای آموزش و پرورش جمع آوری کاغذهای باطله آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است

رئیس‌جمهور گفت: آموزش و پرورش ناظر بر عموم رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، بنابراین مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت_ در آستانه روز معلم، در دیدار جمع زیادی از فرهنگیان و در آئین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان، معلمان و آینده‌سازان کشور، صمیمانه از تلاش همه مربیان و معلمان قدردانی کرد و روز معلم را به همه معلمان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

رئیس جمهور نهاد تعلیم و تربیت را موضوعی بسیار با اهمیت توصیف کرد که باید همواره مورد توجه دولتمردان، معلمان، مربیان و خانواده‌های گرامی باشد و گفت: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای نسل‌ها است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر به رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: آموزش و پرورش ناظر بر رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

تکمیل می‌شود ….

کد خبر 749054

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • برای نگهداشت حرمت معلم بکوشیم
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است