Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه هیئت‌های مذهبی و مساجد استان در شب ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی ظهر امروز در ستاد دهه فجر استان کرمان که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد اظهار داشت: سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه هیئت‌های مذهبی، محلات و مساجد استان کرمان در شب ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه برگزاری محافل انس با قرآن برنامه‌ریزی شده گفت: این محافل با توجه به وضعیت ویروس کرونا در سطح مساجد و تکایای استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

فاطمه‌السادات حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این جلسه با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر با ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن مقارن شده است اظهار داشت: می‌طلبد در این ایام برنامه‌های با محتوا و شاد همراه با رعایت شئونات اسلامی در نظر گرفته شده و اجرایی شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی 17 هزار شهیده زن در دهه فجر در کشور گفت: استان کرمان 60 زن شهیده و 23 جانباز و دو آزاده زن دارد که می‌طلبد در این ایام از این افراد تجلیل شود.

حجت‌الاسلام سیدرضا فاطمی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه 42 محفل انس قرآنی در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر استان کرمان برگزار می‌شود اظهار داشت: 4 هزار و 200 بسته معیشتی بین نیازمندان در ایام‌الله دهه فجر توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه استان کرمان: رویکرد رزمایش مؤمنانه به ترویج ازدواج آسان تغییر کرده استتوزیع 24 هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه در استان کرمان به روایت تصویرموج همدلی هیئت‌های مذهبی استان کرمان در یلدای مهربانی؛ وقتی"حاج قاسم" همه را دور هم جمع کرد + فیلم

محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه 40 برنامه به کارگروه فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان کرمان پیشنهاد شده است اظهار داشت: شاخص‌ترین برنامه این ایام برگزاری جشنواره سراسری مطبوعات و جشنواره ملی عکس و عکس نوشت آیات است.

محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی ویژه مربیان کانون تدارک دیده شده است اظهار داشت: چندین قصه‌گویی و شعرخوانی ویژه پیروزی انقلاب اسلامی ضبط شده است که در این ایام پخش خواهد شد.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت فاطمه س دهه فجر استان کرمان هیئت کمک مؤمنانه حضرت فاطمه س دهه فجر استان کرمان هیئت کمک مؤمنانه ولادت حضرت زهرا استان کرمان هیئت های مذهبی برگزار می شود کمک مؤمنانه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه اداره ایمنی دریانوردی شانگهای آمده است: نیروی دریایی چین از روز چهارشنبه اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) به مدت ۹ روز متوالی در آب‌های شرقی رزمایش برگزار خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه، ورود کشتی‌های غیر مرتبط از ساعت ۷ صبح روز اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) تا ساعت ۹ صبح روز ۹ می (۲۰ اردیبهشت) به محل برگزاری این رزمایش در آب‌های شرقی چین ممنوع است.

گفتنی است؛ رزمایش دریایی مشترک کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ ایران، روسیه و چین پیش تر (اسفند ۱۴۰۲) در آب‌های دریای عمان برگزار و برخی از طرح‌های عملیاتی آن به اجرا در آمد.

هدف از برگزاری این رزمایش تحکیم امنیت و مبانی آن در منطقه و گسترش همکاری‌های چند جانبه میان کشورهای شرکت‌کننده و نشان‌دادن حُسن نیت و توانایی این کشورها در حمایت مشترک از صلح جهانی، امنیت دریایی و ایجاد جامعه دریایی با آینده‌ای مشترک عنوان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند