Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف 512 کیلو تریاک از خودروی متهم خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد افیونی با سفر به استان های جنوبی کشور، مقادیری مواد مخدر خریداری و قصد دارد با یک دستگاه خودرو آریسان به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، مسیر حرکت خودروی متهم شناسایی و در رصد های اطلاعاتی به دست آمد،  متهم قصد دارد از سمت  غرب تهران وارد تهران شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه رصدهای اطلاعاتی ادامه داشته تا اینکه بامداد گذشته به دست آمد که  خودروی متهم  در حال تردد در  بزرگراه "حکیم" می باشد، افزود: تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر به اتوبان حکیم اعزام و موفق شدند و در یک عملیات پلیسی خودروی متهم را  متوقف و در بازرسی از داخل آن 512کیلو و 400 گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ حسنوند خاطر نشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و تحقیقات از متهم در جهت دستگیری دیگر مرتبطین پرونده کماکان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مواد مخدر تریاک بزرگراه حکیم تهران توقیف محموله تریاک پلیس مبارزه با مواد مخدر خودروی متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاساز تریاک در پیکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ حسین اسمعیلی درباره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هنگام کنترل مسیر‌های فرغی، به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند. 
وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو ۲۶ کیلو تریاک را کشف کردند. 
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بیان داشت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران