Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعاعی از اجرای طرح «١٠ دقیقه در محضر امير كلام » در مسجد امام حسن عسکری(ع) رشت به صورت هفتگی خبرداد.

«سجاد شعاعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به برگزاری کلاس‌های اعتقادی مذهبی در مسجد امام حسن عسکری(ع) پل تالشان رشت اظهارداشت: در این راستا جلسات هفتگی نهج‌البلاغه با سخنرانی حجت‌الاسلام حاج آقا حجت در مسجد امام حسن عسکری(ع) پل تالشان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع) رشت با بیان اینکه این جلسات با عنوان «١٠ دقیقه در محضر امير كلام» دایر می‌شود تصریح کرد: همچنین جلسه هفتگی عبرت‌های تاریخی و بصیرت سیاسی با سخنرانی «اسماعیل رهنما » بعداز نماز مغرب و عشاء  برگزار می‌شود.

 

وی در ادامه از اجرای طرح « نوجوانیِ زیبا؛ بزرگسالیِ درخشان » در مسجد امام حسن عسکری(ع) خبرداد و بیان کرد: در این نشست صمیمی با نوجوانان رده سنی ١٣ تا ١۵ سال اصول تربیتی و مواجهه با شبهات آموزش داده شده و به سوالات نوجوانان پاسخ داده شد.

 

شعاعی با بیان اینکه طرح‌های مذکور در قالب طرح ملی«ایران قوی» رواق نور برگزار می‌شود اعلام کرد: این طرح ها با همکاری هیئت امنای مسجد امام حسن عسکری(ع) و تربیت و آموزش پایگاه مقاومت انصار الحسین (ع) پل تالشان اجرا شده و می‌شود.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلاس های عقیدتی کانون های مساجد گیلان مسجد امام حسن عسکری ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند