Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصمیم کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز و اختصاص بودجه عمرانی، مساجد و اماکن فرهنگی تاریخی واقع در منطقه تاریخی فرهنگی شهرداری تعمیر و مرمت می‌شوند.

به گزارش ایمنا، سید احمد رضا دستغیب پس از یکصد و چهل و هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، با اشاره به اهمیت و ضرورت تعمیر و مرمت مساجد و اماکن فرهنگی تاریخی گفت: با توجه به تخصیص اعتبار لازم در بودجه سال ۹۹ شهرداری مقرر شد با تنظیم تفاهم نامه همکاری با ادارات کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و اوقات و امور خیریه استان و بر حسب صورت وضعیت تعمیراتی، مساجد و اماکن فرهنگی تاریخی اولویت دار در منطقه تاریخی فرهنگی شهرداری، تعمیر و مرمت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تبصره ۸ ذیل بند الف ماده ۳ آئین نامه اجرایی جشنواره شهروند برگزیده، افزود: پیرو معرفی و ارائه رزومه علمی و مدیریتی تعدادی از اساتید دانشگاه‌ها از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز دو نفر از اعضای هیئت علمی شورای برنامه‌ریزی جشنواره شهروند برگزیده برای انتخاب شهروند فعال و مشارکت جو در سال ۱۳۹۹ انتخاب شدند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: محبوبه البرزی عضو هیأت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز و ماریا کازرونی مدرس مؤسسه آموزش عالی هنر شیراز، توسط اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورا برای عضویت در شورای برنامه‌ریزی جشنواره شهروند برگزیده انتخاب شدند.

کد خبر 469745

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ميراث فرهنگي بافت تاریخی گنجینه تاریخی شهر احمدرضا دستغیب شورای شهر شیراز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیسیون فرهنگی اجتماعی فرهنگی اجتماعی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، عضو شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه بازدید از ظرفیت‌های ورزشی باغ جنت شیراز و سایر ظرفیت‌های ورزشی شهرداری منطقه ۴ شیراز گفت: در این بازدید از طرح‌های ورزشی در دست اجرا از جمله زمین فوتبال و والیبال ساحلی به همراه سایر فضاهای ورزشی همانند ورزش‌های توپی، راکتی و پیست دوچرخه سواری و اسکیت، مسیر پیاده‌روی و همچنین ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی باغ بوستان بزرگ جنت بازدید شد.
مصطفی کیانی رحیمی افزود: این بوستان به عنوان یک ظرفیت زیست کیفی منطقه چهار شهرداری باید حفظ و صیانت شود و توسعه‌های متناسب با کارکرد آن صورت گیرد.
عضو شورای شهر شیراز افزود: در شورای ششم اسلامی مصوبه‌های خوبی را در توسعه ورزش و سلامت عمومی داشتیم که از جمله آن در منطقه ۴ می‌توان به ساخت۲ زورخانه در بوستان نوید محمدی و در  باغ جنت با عنوان زورخانه مرکزی شیراز اشاره کرد.
او گفت : اعتبار لازم برای ساخت این زورخانه‌ها از جمله زورخانه مرکزی پیش‌بینی و به تصویب شورا رسیده است که امیدواریم بتوانیم پیمانکار را مشخص و این طرح تا پایان دوره شورای شهر به اتمام برسد.
شهردار منطقه ۴ شیراز هم با اشاره به بازدید رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از باغ بزرگ جنت گفت: امیدوارم در آینده به یک پارک بزرگ با امکانات مجهز ورزشی تبدیل شود.
حسام‌الدین اسدزاده افزود: این بوستان پارک، با زیرساخت خوب ورزشی خواستگاه بسیاری از جوانان و ساکنان شیراز است که شهرداری در آن عملیات احداث و توسعه زمین‌های ورزشی از جمله زمین فوتسال و والیبال را در برنامه قرار داده است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته در کمترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود