Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@00:22:58 GMT

آمار جالب تراکتور با مسعود شجاعی

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۶۹۸۳

آمار جالب تراکتور با مسعود شجاعی

تراکتور با هدایت کاپیتان خود، بازی های قابل قبولی ارائه کرده و علی رغم باخت مقابل استقلال، هنوز جزو تیم های مدعی به شمار می رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسعود شجاعی بعد از برکناری علیرضا منصوریان، به عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتور انتخاب شد. در حالی که ابتدا گفته شد، کاپیتان تراکتوری ها تنها در چند بازی هدایت سرخ پوشان را بر عهده خواهد داشت اما کسب نتایج خوب و البته علاقه زیاد مالک تراکتور به شجاعی، باعث تمدید حضور مسعود به عنوان بازیکن-سرمربی تا پایان نیم فصل اول گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طی بازی هایی که شجاعی هدایت تراکتور را بر عهده داشته، این تیم در میانه میدان توانسته برتری قابل توجهی از خود نشان دهد، هر چند که در بازی با استقلال در غیاب دژاگه و حاج صفی در ترکیب اصلی، تراکتور نتوانست این برتری خود را به حریف دیکته کند. از نظر آماری اما تراکتورِ شجاعی تا این لحظه مالک ترین تیم لیگ برتر بوده است.

 

بر اساس آمار ارائه شده توسط متریکا، تیم تراکتور با میانگین مالکیت ۵۵,۸% در هر بازی، رتبه اول را در این بخش در میان ۱۶ تیم لیگ برتری به خود اختصاص داده است. نزدیک ترین تیم به تراکتور که فاصله کمی هم از این تیم دارد، پرسپولیس است که میانگین ۵۵,۶% در هر بازی را به خود اختصاص داده و در رتبه دوم قرار دارد. سپاهان هم با میانگین ۵۵,۲% در رده سوم قرار دارد.

 

یکی از نکات جالب توجه در این زمینه، آمار برتر تیم شهرخودرو نسبت به استقلال است. شاگردان مهدی رحمتی که در حال حاضر در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند، با میانگین ۵۳,۴% مالکیت توپ بالاتری نسبت به استقلالِ صدرنشین دارند که میانگین مالکیت توپش در طول یازده هفته اخیر ۵۲,۶% بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور استقلال استقلال تراکتور مسعود شجاعی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد برمی‌گردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خود را باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس از آن بازی سرخ‌ها در لیگ برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت متوالی برابر استقلال، پیکان، گل‌گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل خورده را در اختیار داشته باشند و از این حیث از استقلال تهران پیشی بگیرند.

نکته جالب توجه اینکه ۳ تا از ۶ کلین شیت متوالی پرسپولیس با حضور امیررضا رفیعی گلر جوان سرخ‌ها رقم خورده و در دو بازی برابر پیکان و استقلال زوج مستحکم گولسیانی-کنعانی به دلیل محرومیت و مصدومیت این مدافعان شکل نگرفت.

شاگردان اوسمار که طولانی‌ترین روند کلین شیت در لیگ از ابتدای فصل را به ثبت رسانده‌اند امیدوارند با ادامه این روند در مسیر قهرمانی قرار بگیرند و البته برای این هدف باید منتظر لغزش استقلال باشند.

دیگر خبرها

  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت