Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد یزدان پناه، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: عاطفه احمدی، صدف ساوه شمشکی، فروغ عباسی از فارس، زیبا کلهر و مرجان کلهر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان هستند که تمرینات خود را نیز نظر سمیرا زرگری به عنوان سرمربی و همچنین مریم حق بین به عنوان مربی از فارس، دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اردو به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت و تعدادی از اسکی بازان فارس هم به منظور آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت‌های استانی و کشوری به همراه دعوت شدگان به اردوی تیم ملی، تمرین خواهند کرد.

یزدان پناه، با اشاره به اینکه تیم ملی اسکی آلپاین بانوان خود را برای رقابت‌های جهانی،آماده می‌کند، گفت: این رقابت‌ها قرار است از بیستم بهمن لغایت سوم اسفند ماه ماه ۹۹ به میزبانی کشور ایتالیا برگزار شود.

آلپاین، یکی از رشته‌های اسکی است که در آن اسکی بازان به صورت مارپیچ از بین موانع عبور می‌کنند.

شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها اسکی آلپاین سپیدان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسکی آلپاین سپیدان فارس اسکی آلپاین سپیدان فارس اخبار کنکور اسکی آلپاین تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان