Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@15:07:52 GMT

اخاذی عجیب ستاره فوتبال از دوستانش

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۷۲۳۴

اخاذی عجیب ستاره فوتبال از دوستانش

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، احمد موسی یکی از ستارگان تیم ملی نیجریه در جام جهانی بود. درخشش این بازیکن باعث شد تا باشگاه های زیادی به دنبال جذب ستاره لسترسیتی باشند ولی پیشنهاد جذاب النصر باعث شد تا این بازیکن قید حضور در فوتبال اروپا را بزند و راهی فوتبال عربستان شود.

انتقال موسی با مبلغ 16 و نیم میلیون یورو، به گرانترین خرید تاریخ فوتبال عربستان تبدیل شد ولی این بازیکن هرگز بازدهی مورد انتظار سران النصر را نداشت و او طی 57 بازی برای نصراوی، موفق به زدن 11 گل شد و 14 پاس گل نیز داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این آمار، النصری ها راضی به تمدید قرارداد این بازیکن 28 ساله نشدند و او اکنون بدون تیم مانده ولی خبری که باعث شد نام این بازیکن دوباره بر سر زبانها بیفتد، اخاذی هایی است که از طرف حساب های کاربری این بازیکن از بسیاری از دوستان و آشنایانش شده است.

روزنامه سان چاپ نیجریه در خبری نوشته است که گروهی از هکرها به نام پسران یاهو طی هفته های گذشته موفق به هک کردن حساب های کاربری فیس بوک و اینستاگرام این بازیکن شده اند و آنها با ارسال پیام هایی برای دوستان و همبازیان موسی در تیم های مختلف، درخواست دریافت وجه کرده اند.

در این میان، تعدادی از همبازیان سابق موسی پس از مشاهده این پیام ها، مبالغی را به حساب بانکی که هکرها ارسال کرده بودند، واریز کرده اند و حتی این هکرها در پیام هایی که برای دوستان موسی ارسال کرده اند، از جزئیات حساب های بانکی آنها نیز سوال هایی را مطرح کرده اند تا اقدام به برداشت وجه از آنها حساب ها بکنند!

روزنامه سان در ادامه نوشته است موسی پس از اطلاع از این جریان، در حالیکه بابت خدشه دار شدن اعتبارش نزد دوستان و همبازیان سابقش به شدت اشک می ریخت و فریاد می زد، اعلام کرد که او هرگز اقدام به انجام این کار نکرده و از دوستانش درخواست کرد چنانچه پیام هایی از طرف حساب های کاربری او دریافت کردند، آن را نادیده بگیرند.

احمد موسی اکنون پس از طرح شکایت از این هکرها، به دنبال بازگرداندن مبالغی است که توسط همبازیان سابقش به حساب هکرها واریز شده است. موسی و روزنامه سان نامی از بازیکنان هم تیمی سابق این بازیکن که به حساب هکرها مبالغی را واریز کرده اند، نبرده است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن احمد موسی نیجریه فیسبوک آلودگی هوا غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسام عقبایی جو بایدن مراسم تحلیف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، جرمی دی لئون بخشی از کاروان رئال بود که ساعاتی پیش به مونیخ سفر کرد، همانطور که قبلاً در سفر برای بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی مقابل منچسترسیتی اتفاق افتاده بود. حضور این بازیکن جوان در ترکیب رئال از آنجایی جلب توجه می‌کند که او در فهرست روز گذشته رئال دیده نمی‌شد. هیچ بازیکنی از تیم دوم رئال نیز در این فهرست نبود.

نام فوتبالیست جوان پورتوریکویی (20 ساله) در هیچ یک از لیست‌های رسمی رئال مادرید برای لیگ قهرمانان اروپا ثبت نشده و بنابراین نمی‌تواند در آلیانز حضور داشته باشد. همانطور که در سفر به انگلیس اتفاق افتاد، دی لئون فقط برای شرکت در تمرینات به مونیخ سفر کرده و بازی با بایرن را همراه با کورتوا و آلابای مصدوم از روی سکوها تماشا خواهد کرد.

جرمی دی لئون زمستان گذشته از کاستیون به باشگاه مادریدی ملحق شد تا برای تیم دوم رئال بازی کند، با این وجود، او تنها 79 دقیقه در 5 بازی به میدان رفته و موفق به گلزنی و ارسال پاس گل نشده است. دی لئون ولی گویا بازیکن مورد علاقه کارلتو است.

دیگر خبرها

  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان