Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:43:36 GMT

لزوم افزایش مراکز آموزشی در استان تهران

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۷۸۴۱

لزوم افزایش مراکز آموزشی در استان تهران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از موافقت با طرح های عمرانی توسعه روستایی و محیط زیستی در استان تهران خبر داد و بر لزوم افزایش مراکز آموزشی در استان تهران تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا چراغعلی در جلسه کارگروه زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان تهران با اشاره به موافقت با طرح احداث آموزشگاه رانندگی در اراضی شهرستان ری اظهار داشت: ایجاد این مراکز آموزشی از جمله نیازهای مهم و ضروری استان تهران است؛ همچنین این طرح تمام مجوزهای لازم را از دستگاه های مربوطه و مجوز ترافیکی اخذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: صدور پروانه این طرح منوط بر اختصاص حداقل ۲۰ درصد از سطح کل عرصه به عنوان فضای سبز با تاکید بر درختکاری است که این دستورالعمل در کلیه مصوبات مشابه نیز لحاظ می شود.

وی با اشاره به طرح پهنه بندی شهرستان پردیس تاکید کرد: حریم شهرستان پردیس تداخلاتی به ویژه با سازمان محیط زیست دارد که مقرر شد بر اساس تقسیمات جدید، اصلاحات لازم در طرح کلی و حریم شهرستان پردیس انجام و سپس طرح پهنه بندی شهرستان تعیین تکلیف می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران توسعه مراکز آموزشی غیردولتی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان امروز دوشنبه در نشست امنیتی ریاض، تاکید کرد که ما به آتش‌بس دائم در غزه نیاز داریم.

فیصل بن فرحان اظهار داشت که باید تلاش بیشتری در جبهه فلسطینی صورت گیرد و مسیری را در پیش بگیریم که در نهایت به تشکیل کشور فلسطین منتهی شود.

وی همچنین در ارتباط با موضوع روابط ریاض و واشنگتن، افزود: ما به گام های آخر در راستای رسیدن به توافقات دو جانبه با آمریکا نزدیک می شویم.

کد خبر 6092392 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران