Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده با بیان اینکه فرودگاه همچون ورودی‌های هر شهر  پیشانی و نماد آن شهر است، اظهار داشت: به طور قطع عملکرد مدیران و مجموعه مدیریت شهری در این حوزه نمود پیدا می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بازدید امروز با هدف ارزیابی زیرساخت های فرودگاهی استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اهمیت فرودگاه یاسوج کمتر از سایر  فرودگاه‌های استان‌های بزرگ و همجوار نیست، عنوان کرد: موقعیت جغرافیایی این استان و قرار گرفتن در بین استان های بزرگ یک نقطه قوت است و باید از این ظرفیت برای توسعه رونق گردشگری استان استفاده کرد.

حاجی زاده یاسوج را نگین سبز زاگرس خواند و افزود: نقش فرودگاه‌ها و حمل ونقل هوایی در توسعه پایدارصنعت گردشگری بی‌بدیل است.

وی در بخش دیگری از سخنانش، خاطرنشان کرد: فرودگاه یاسوج نسبت به بسیاری از فرودگاه های کشور وضعیت مطلوب تری دارد.
حاجی زاده با تاکید بر اینکه باید بخشی نگری را حذف کنیم، اظهار داشت: همکاری بین بخشی موجب موفقیت و تسریع در امور می شود و در رفع مشکلات فرودگاه به طور قطع تمامی دستگاه های مورد نظر همکاری لازم را خواهند داشت.

وی بیان کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به جمع آوری گاردریل ها برای ساماندهی بلوار ورودی فرودگاه اقدامات لازم را انجام داده و گزارش آن را در هفته های آینده ارائه دهد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه نقش فرودگاه بر توسعه فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی و گردشگری شهر بسیار مهم است، عنوان کرد: انتظار می‌رود شهرداری نسبت به بهسازی و ساماندهی فضای سبز و بلوار ورودی فرودگاه اقدامات لازم را نیز انجام دهد.

وی همچنین خواستار جمع‌آوری زباله‌های اطراف محدوده فرودگاه توسط شهرداری یاسوج شد و گفت: افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج خواسته به حق مردم است.

این مسئول ابراز کرد: همچنین تثبیت پروازها در فرودگاه جزو مهم ترین خواسته های مردم است و باید زمینه توسعه خطوط پروازی جدید نیز فراهم شود.

گفتنی است در این بازدید سالن‌های انتظار، پاویون، باند و سایر قسمت های فرودگاه در معرض بازدید معاون عمرانی استاندار و هیات همراه قرار گرفت.

حاجی زاده همچنین در بازدید از جمعه بازار یاسوج ضمن حضور در بین مردم و بازاریان از نزدیک مشکلات و مطالبات آنها را شنید و پاسخگو بود.

 وی در این بازدید، گفت: در روزهای آینده نشست تخصصی برای رفع و بررسی مشکلات جمعه بازار یاسوج برگزار می شود و در آن نشست تصمیم های لازم در این خصوص گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴
 

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه کهگیلویه و بویراحمد بازار پروازها حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • ایران با چند درصد ظرفیت به اسرائیل حمله کرد؟
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد