Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی شهرخودرو به چینش داوری کمیته داوران اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر نساجی اظهار کرد: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. نیمه اول خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و خوب دفاع کردیم. بازی منظم و با برنامه‌ای داشتیم.

وی ادامه داد: فشار آوردن نساجی بعد از یک بر صفر شدن ما طبیعی بود و توانستیم خوب دفاع کنیم و به ۳ امتیاز برسیم و به جدول برگردیم و از لحاظ روحی و روانی بهتر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره داوری گفت: نمی‌دانم با شهرخودرو مشکل دارند یا بیش از اندازه به ما کارت می‌دهند. همیشه نباید اینطور باشند که بازی‌های مهم داوران قوی داشته باشد و بازی تیم‌های رده پایینی، داوران ضعیف بگذارند. اصفهانیان باید به این موضوع رسیدگی کند و امیدوارم این اتفاق در آینده نیافتد. اشتباه کردن داور طبیعی است اما نباید این کارها با تیم ما صورت بگیرد. نمی‌توانیم ساکت بشینیم و اعتراض نکنیم. به نیمکت ما حساس شده‌اند و این آرامش تیم ما را از بین برده است. خالی بودن ورزشگاه باعث شده داور همه دیالوگ‌ها بشنود و از شانس ما با خود کارت زیاد آورده بود و پشت هم به ما اخطار داد!

نوازی درباره سیاست شهرخودرو در دیدار با نساجی و حفظ نتیجه پس از پیش افتادن از حریف گفت: فشار روی تیم ما زیاد بود. تاکتیک ما کشیدن به عقب نبود و می‌توانستیم به گل برسیم اما بازیکنان ما کمی ترسیدند. مهم گرفتن ۳ امتیاز بود تا شرایطمان بهتر شود. هفته بعد دیداری سخت با سپاهان داریم و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم عملکرد درخشانی را مقابل این تیم داشته باشیم.

مربی شهرخودرو درباره تقویت این تیم در نقل و انتقالات نیم‌فصل توضیح داد: ما دو دروازه‌بان ایده‌آل داریم و نامداری و رحمتی با دروازه‌بان‌ها کار می‌کنند. روی این زمین کار نمی‌شود و زیرسازی آن شل است و بازیکنان عادت ندارند. کسانی هستند که در خصوص خط دروازه تصمیم بگیرند و این قضیه قابل حل شدن است. تمام تلاش ما این است تیم نتیجه مورد نظر را بگیرد و هواداران خوشحال شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو تیم فوتبال نساجی قائم شهر استانی ورزشی محمد نوازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم

روز گذشته ساعت ۱۷ در تهران یک بازی بین تیم‌های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می‌شود. در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می‌کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می‌شود. در فیلمی که در زیر مشاهده می‌کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می‌گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند. منبع: صدای ملت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)