Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

قیمت دلار امروز افزایش هزار و ۵۰ تومانی را تجربه کرد و به ۲۲,۸۵۰ (بیست و دو هزار و هشتصد و پنجاه ) تومان رسید. قیمت طلا و سکه هم بالا رفت.

  قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۵۵ (یک هزار و هشتصد و پنجاه و پنج ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶۴ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۱,۸۵۵ ۱۲ ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۶۴ 12:00 ۱,۸۴۳ ۷ ۰.۳۶ روز قبل ۱,۸۳۶ ۷ ۰.۳۹ ۲ روز پیش

 

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۹۹۲,۵۰۰ (نهصد و نود و دو هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۰۲ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۹۹۲,۵۰۰ ۳۰,۰۰۰ ۳.۰۲ 17:27 ۹۶۲,۵۰۰ ۲۷,۷۰۰ ۲.۸۷ روز قبل ۹۳۴,۸۰۰ -۷۲,۲۰۰ -۷.۷۳ ۲ روز پیش

 

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۳.۰۹ درصدی، از ۴,۱۶۸,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و شصت و هشت هزار) تومان به ۴,۳۰۱,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و یک هزار) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۲,۸۵۰ (بیست و دو هزار و هشتصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۴.۵۹ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار آزاد قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۲۲,۸۵۰ ۱,۰۵۰ ۴.۵۹ 17:13 ۲۱,۸۰۰ ۳۰۰ ۱.۳۷ روز قبل ۲۱,۵۰۰ -۱,۳۰۰ -۶.۰۵ ۲ روز پیش

 

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۰.۶۴ درصدی، از ۲۱,۵۶۹ (بیست و یک هزار و پانصد و شصت و نه ) تومان به ۲۱,۷۰۹ (بیست و یک هزار و هفتصد و نه ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار متشکل قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۲۱,۷۰۹ ۱۴۰ ۰.۶۴ 17:21 ۲۱,۵۶۹ ۵۲۱ ۲.۴۱ روز قبل ۲۱,۰۴۸ -۱,۴۹۷ -۷.۱۲ ۲ روز پیش

 

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

یورو در بازار آزاد، امروز به ۲۶,۹۵۰ (بیست و شش هزار و نهصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۰۲ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر یورو در بازار آزاد قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۲۶,۹۵۰ ۵۴۶ ۲.۰۲ 14:44 ۲۶,۴۰۴ ۴۵۲ ۱.۷۱ روز قبل ۲۵,۹۵۲ -۱,۵۷۶ -۶.۰۸ ۲ روز پیش

 

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با افزایش ۲.۰۹ درصدی، از ۲۹,۶۹۸ (بیست و نه هزار و ششصد و نود و هشت ) تومان به ۳۰,۳۳۴ (سی هزار و سیصد و سی و چهار ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر پوند قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۳۰,۳۳۴ ۶۳۶ ۲.۰۹ 14:44 ۲۹,۶۹۸ ۵۵۵ ۱.۸۶ روز قبل ۲۹,۱۴۳ -۱,۸۱۹ -۶.۲۵ ۲ روز پیش

 

قیمت درهم امارات (حواله) امروز

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل ، با ۳۰۰ تومان افزایش، ۶,۳۸۰ (شش هزار و سیصد و هشتاد ) تومان نرخ گذاری شد.

جدول قیمت ۳ روز اخیر درهم امارات (حواله) قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۶,۳۸۰ ۳۰۰ ۴.۷ 17:21 ۶,۰۸۰ ۸۰ ۱.۳۱ روز قبل ۶,۰۰۰ -۵۵۰ -۹.۱۷ ۲ روز پیش

 

آخرین نرخ لیر ترکیه

همچنین لیر ترکیه با افزایش ۳.۶۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۰۴۰ (سه هزار و چهل ) تومان معامله شد.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا امروز با افزایش ۲.۰۱ درصدی، از ۱۷,۱۳۲ (هفده هزار و یکصد و سی و دو ) تومان به ۱۷,۴۸۴ (هفده هزار و چهارصد و هشتاد و چهار ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار استرالیا

در بازار امروز دلار استرالیا نسبت به روز قبل ، با ۷۰۰ تومان افزایش، ۱۷,۷۵۰ (هفده هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به 10,350,000 (ده میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 3.38 درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۱۰,۳۵۰,۰۰۰ ۳۵۰,۰۰۰ ۳.۳۸ 17:13 ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰۰,۰۰۰ ۳ روز قبل ۹,۷۰۰,۰۰۰ -۵۰۰,۰۰۰ -۵.۱۶ ۲ روز پیش

 

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۵,۵۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۹ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر نیم سکه قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ ۵,۵۰۰,۰۰۰ ۵۰,۰۰۰ ۰.۹ 17:14 ۵,۴۵۰,۰۰۰ ۱۰۰,۰۰۰ ۱.۸۳ روز قبل ۵,۳۵۰,۰۰۰ -۲۰۰,۰۰۰ -۳.۷۴ ۲ روز پیش

 

قیمت ربع سکه امروز

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۱۵۰۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۶۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و ششصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

به گزارش دنیای اقتصاد همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۹.۰۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۲۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و دویست هزار) تومان معامله شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قیمت ربع سکه آخرین نرخ سکه قیمت دلار قیمت سکه امامی صراط تومان رسید که نسبت به روز قبل جدول قیمت ۳ روز اخیر درصدی داشته امروز با افزایش بازار آزاد دلار در بازار طلا ۱۸ عیار آخرین نرخ قیمت دلار روز قبل ۲ ۲ روز پیش یک هزار ۹ درصدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

بهای هر اونس طلا ۰.۳ درصد افزایش یافت و پس از افزایش بیش از یک درصدی جلسه قبل به ۲۳۲۳ دلار و ۶۶ سنت رسید. هر اونس طلای آمریکا با یک درصد افزایش به ۲۳۳۳ دلار و ۳۰ سنت رسید.

سرمایه‌گذاران منتظر گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده هستند که در روز جمعه منتشر می‌شود. گزارش اشتغال روز چهارشنبه نشان داد که حقوق و دستمزد خصوصی ایالات‌متحده در آوریل بیش از حد انتظار افزایش یافته است. گزارشی از وزارت کار ایالات متحده نشان داد که فرصت‌های شغلی ایالات‌متحده در ماه مارس به کمترین میزان در سه سال گذشته رسیده است، در حالی که تعداد افرادی که شغل خود را ترک می‌کنند کاهش یافته است.

طبق گزارش شورای جهانی طلا، تقاضای جهانی طلا انعطاف‌پذیری را نشان داد و سالانه سه درصد رشد کرد و به ۱۲۳۸ تن در سه ماهه اول رسید که قوی‌ترین شروع یک سال از سال ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش شورای جهانی طلا علیرغم افزایش هشت درصدی تقاضای طلا در هند در سه ماهه مارس، افزایش قیمت‌های اخیر چالشی را ایجاد می‌کند که به طور بالقوه منجر به پایین‌ترین مصرف سالانه در چهار سال گذشته می‌شود.

طبق گزارش رویترز، نقره با ۰.۶ درصد افزایش به ۲۶.۷۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با حدود یک درصد افزایش به ۹۵۸.۹۵ دلار و پالادیوم ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۶.۳۱ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت دینار عراق امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۴ اردیبهشت
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • تأثیرات گوناگون تغییرات اقلیمی بر زندگی انسان
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • قیمت طلا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳