Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسام شیرازه‌محبت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه میاندوآب در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، اظهار داشت: این شرایط شکننده امید است با همکاری مردم تثبیت پیدا کرده و شاهد کاهش ابتلاها و شمار بستری ها در این شهرستان باشیم.

وی افزود: انتظار داریم مردم از حضور در تجمع ها خودداری کرده و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را همواره و در هر شرایطی به دقت رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار میاندوآب‌ بیان کرد: برای اینکه دوباره محدودیت‌های کرونایی اعمال نشود و بتوانیم این ویروس را کنترل کنیم مردم باید استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را در دستور کار قرار داده و آن را جدی بگیرند.

به گزارش ایرنا، طی ۲۴ ساعت گذشته پنج مورد جدید ابتلا به کرونا در شهرستان میاندوآب شناسایی شده‌اند ؛ هم‌اکنون ۲۰ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان این شهرستان بستری هستند که از این تعداد نیز پنج نفر در بخش آی‌سی‌یو تحت درمان هستند.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی تعداد مبتلایان روزانه کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱ نفر بود که کمترین میزان پس از پایان خیز سوم بیماری کووید ۱۹ به شمار می رود.

طبق آخرین برآورد، ۳۵۷ نفر مشکوک و مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۰۱ نفر مشکوک و ۱۵۶ نفر مبتلای قطعی هستند.

همچنین در حال حاضر ۱۱۹ نفر در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد، ۲۶ نفر با استفاده از دستگاه ونتیلاتور تنفس می‌کشند.

تاکنون ۱۰۲ هزار و ۶۷۷ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک پروتکلهای بهداشتی میاندوآب بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک پروتکلهای بهداشتی ویروس کرونا ماسک پروتکلهای بهداشتی میاندوآب بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد

داده‌های یک مطالعه آماری که امروز (چهارشنبه) منتشر شد نشان‌ می‌دهد تعداد نوزادان متولد شده در کره جنوبی برای اولین بار در فوریه سال جاری میلادی (۲۰۲۴) به کمتر از ۲۰ هزار مورد رسیده است.

به گزارش ایسنا، کره جنوبی در حال حاضر با بحران‌هایی مانند پیری سریع و نرخ زاد و ولد بسیار پایین دست و پنجه نرم می‌کند.

بر اساس داده های گردآوری شده، مجموعا ۱۹ هزار و ۳۶۲ نوزاد در فوریه ۲۰۲۴ به دنیا آمدند که نسبت به سال قبل ۳.۳ درصد کاهش داشته است.

این پایین‌ترین رقم در ماه فوریه از زمانی است که آژانس آمار کره جنوبی شروع به جمع‌آوری داده‌های مرتبط در سال ۱۹۸۱ میلادی کرد.

از نظر آمار تولد نوزادان در ماه فوریه در این کشور، تعداد نوزادان برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ به زیر ۳۰ هزار تن رسید و تا سال گذشته در حدود ۲۰ هزار نوزاد باقی مانده بود.

به گزارش روزنامه «کره تایمز»، همچنین تعداد مرگ و میرها در کره جنوبی با افزایش ۹.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲۹ هزار و ۹۷۷ نفر در ماه فوریه امسال رسید که بزرگترین رقم در این ماه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان