Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - این روزها روزهای خوبی برای زوج جوانی است که سه سال پیش کسب و کار خود را در مرکز خرید اندیشه به راه انداختند. رونق کسب و کاری که به سختی و از صفر آغاز کردند، فرزند تازه به دنیا آمده شان و البته خوش قدمی اش، خوش قدمی که نتیجه آن برنده شدن جایزه خودرو جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت هم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، این روزها روزهای خوبی برای زوج جوانی است که سه سال پیش کسب و کار خود را در مرکز خرید اندیشه به راه انداختند. رونق کسب و کاری که به سختی و از صفر آغاز کردند، فرزند تازه به دنیا آمده شان و البته خوش قدمی اش، خوش قدمی که نتیجه آن برنده شدن جایزه خودرو جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت هم بود.
بهناز دیانتی و امیر محمد گودرزی این روزها شیرینی قدم نورسیده را با خودرو پژویی که در قرعه کشی برده اند بیش از همیشه حس می کنند.
جالبتر اینکه می گویند از همان ابتدا که کسب و کارشان را کلید زدند دستگاه ایران کیش یکی از دو دستگاه کارتخوانی بوده که از آن استفاده کردند.
هرچند که در تمام این ماه ها، اتومبیل مقابل مرکز خرید اندیشه، جلو چشمانشان بوده اما باور اینکه روزی روزگاری آن ها صاحب این خودرو خواهند بود به فکرشان خطور هم نمیکرد.
دستگاه ایران کیش به نام خانم دیانتی است و در روز قرعه کشی هم به جای او همسرش حضور داشته او از روز برنده شدن دراین قرعه کشی می گوید:" در خانه مشغول درست کردن غذا بودم دیدم امیرمحمد با دسته گل آمده و پلاک ماشین به دست . به شوخی گفتم این چیه ؟ ماشین خریدی؟ گفت: نخریدم بردیم. بعد از پلاک، سوئیچ را هم نشانم داد. میخواستم جیغ بزنم. میگفتم شوخی می کنی تا برگه برنده شدنش در قرعه کشی را نشانم داد. دوست داشتم واکنش امیر را در موقع برنده شدن هم می دیدم. "
امیر محمد گودرزی اما درباره لحظه برنده شدنشان میگوید:" اوایل که عددهای قرعه کشی بیرون می آمد و خوانده میشد من هم مشغول فیلم گرفتن بودم که هر بار دیدم به شماره من نزدیکتر می شود. دیگر فیلم گرفتن یادم رفت دنبال این بودم که من انتخاب می شوم یانه . مجری برنامه هم وقتی با هیجان از من می پرسید که حاضرید برگه را بفروشی نفس من تندتر و تندتر میزد واقعا نمیتوانستم حس و حالم را بگویم برنده که شدم بی اختیار فریاد زدم. "
گودرزی ادامه میدهد:" انصافا همین که ازهمان ابتدای کار تا امروز دستگاه ایران کیش رااستفاده می کنیم. یعنی از آن راضی بودیم حتی قبل از برنده شدن. اما حقیقتا فکرنمیکردم کسی که قرار است برنده این خودرو باشد خود ماییم. همان ماشینی که احتمال میدادیم بی خودی اینجاست و چند وقت دیگر هم ازاین جا بر میدارند.حالا هم واقعی بود هم نصیب ماشد"
این زوج خوشبخت البته درباره اهمیت برگزاری این جشنواره ها نیز می گویند: این موضوع یک بازی برد - برد است و پذیرنده ها نیز از آن به شدت استقبال می کنند. البته که در مرکز خرید اندیشه استفاده از دستگاه ایران کیش مرسوم است اما بعد از قرعه کشی استقبال های خیلی بیشتری از آن شده .اینکه در وضعیت اقتصادی امروز این جایزه را بردیم قطعا وصف ناشدنی است . ما را جزوی از خانواده بزرگ ایران کیش بدانید ."
درادامه تصاویری از جشنواره طلایی ایران کیش در مرکز خرید اندیشه را مشاهده می کنید .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگاه ایران کیش برنده شدن قرعه کشی خوش قدمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۷۰۰ میلیون دلار کالا از کره شمالی خرید

«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روند‌های اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.

به گزارش اقتصاد نیوز، بررسی روندی موضوعات و اخبار اقتصادی کمک می‌کند تا درک درستی از وضع امروزمان در حوزه اقتصادی داشته باشیم. در این بررسی تاریخی برخی موضوعات، نهاد‌ها و اشخاص به صورت خاص مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مخاطب با مطالعه آن‌ها به شناخت نسبی از اوضاع اقتصادی ایران دست یابد.

۲۶ اسفند ۱۳۵۳؛ ایران ۷۰۰ میلیون دلار کالا از کره شمالی خرید

ایران از جمهوری خلق کره (کره شمالی) ۷۰۰ میلیون دلار کالا خرید و ۲۰۰ میلیون دلار برای پیش‌پرداخت به این کشور اعتبار داد.

ایران و کره شمالی بعد از ظهر دیروز پس از یک هفته مذاکره یک پروتکل اقتصادی و بازرگانی جدید امضا کردند. این پروتکل از جانب ایران دکتر مهندوی وزیر بازرگانی و از طرف کره شمالی پاک سونگ چول معاون نخست‌وزیر این کشور امضا کردند.

۲۶ بهمن ۱۳۶۳؛ مالیات جدید انواع سیگار و عوارض خروج از کشور تعیین شد

مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود با تصویب تبصره ۶۱ لایحه بودجه کل کشور که جایگزین تبصره ۶۳ لایحه بودجه مصوب کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شده است، میزان مبلغ دریافتی از هر مسافری که با گذرنامه دولت جمهوری اسلامی ایران به خارج از کشور مسافرت می‌کند را تصویب کرد.

متن تبصره ۶۱ لایحه بودجه مصوب مجلس که جایگزین تبصره ۶۳ کرد از این قرار است:

از تاریخ تصویب این قانون مبلغ مندرج در ماده ۳ قانون اصلاح قانون تامین اعتبارات عمرانی و عمومی به مبلغ ۱۰۰ هزار ریال افزایش می‌یابد.

در جلسه امروز مجلس همچنین با تصویب بند‌های ب و ج تبصره ۶۲ لایحه بودجه قیمت انواع سیگار‌های داخلی و خارجی تعیین شد.

بر این اساس از اول سال ۱۳۶۴ از هر نخ سیگارت خارجی وارداتی ۵ ریال علاوه بر قیمت‌های فعلی از مصرف‌کنندگان به‌عنوان مالیات دریافت می‌گردد و شرکت دخانیات ایران مکلف است مالیات‌های مذکور را وصول و عینا به خزانه واریز نماید تا به حساب درآمد عمومی کشور منظور گردد.

همچنین از هر نوع سیگارت داخلی بدون فیلتر ۱ ریال و از هر نخ سیگارت داخلی فیلتردار ۲ ریال علاوه‌بر قیمت‌های فعلی از مصرف کنندگان به‌عنوان مالیات دریافت می‌گردد. شرکت دخانیات موظف است دو سوم کل فروش سیگارت‌های داخلی را قبل از کسر هزینه حق‌العمل عینا به خزانه واریز نماید.

۲۶ بهمن ۱۳۸۳؛ اسامی خودرو‌های خارجی مجاز برای واردات اعلام شد

سازمان حفاظت محیط زیست در اطلاعیه‌ای اسامی خودرو‌های سواری بنزین خارجی را که واردات آن‌ها بلامانع است، اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه تمامی خودرو‌های سواری بنزینی ساخت کارخانه‌های بی‌ام‌و و ۴۹ خودرو سواری بنزینی ساخت کارخانه‌های مرسدس بنز آلمان و ۱۱ خودروی سواری بنزینی ساخت کارخانه‌های تویوتا ژاپن، مجوز ورود به کشور را دارند.

براساس ماده ۳ ایین‌نامه ضوابط فنی واردات خودرو مصوب هیات وزیران، سازمان محیط زیست باید خودرو‌های وارداتی را از نظر آلاینده‌های زیست محیطی با استاندارد‌های مورد تصویب هیات وزیران و شورای عالی حفاظت محیط زیست مطابقت دهد و سپس مجوز‌های لازم را برای ترخیص خودرو صادر کند.

نرخ ارز سال آینده به روز تعیین خواهد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه سال ۸۴ کل کشور برگشت داده شده از شورای نگهبان را اصلاح کردند.

در جلسه علنی دیروز مجلس ایرادات شورای نگهبان قانون اساسی به لایحه بودجه سال ۱۳۸۴ کل کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درنهایت نمایندگان به اصلاحات کمیسیون تلفیق بودجه رای مثبت دادند.

در بند‌های الف و ب تبصره ۲ لایحه بودجه تحت عنوان پول و ارز، یک عبارت برای تامین نظر شورای نگهبان حذف شد. عبارت «به نحوی که نرخ متوسط آن طی سال ۹۰۹۵ ریال به ازای هر دلار با نوسان سه درصد بالاتر یا کمتر فراتر رود» حذف گردید.

هشدار بانک مرکزی نسبت به کاهش رشد اقتصادی

بانک مرکزی با انتشار گزارشی درخصوص تحولات اقتصادی ایران در بخش واقعی، نسبت به کاهش رشد اقتصادی کشور در سال‌جاری هشدار داد.

در این گزارش آمده است: براساس برآورد‌های اولیه، اقتصاد ایران در ۶ ماه اول سال ۸۳ در مقایسه با انتظارات اولیه با شتاب کمتری به روند رو به رشد خود ادامه داده است و محاسبات فصلی نشان می‌دهد که تولید ناخالص داخلی کشور به قیمت پایه و به قیمت‌های سال ۷۶ از ۱۹۸۷۷۲ میلیارد ریال در ۶ ماه ابتدایی اول سال ۸۲ به رقم ۲۰۶۹۸۷ میلیارد ریال در ۶ ماه ابتدایی سال ۸۳ بالغ گشته است که گویای ۴.۱ درصد رشد است.

براساس این گزارش، نرخ رشد تولید ناخالص داخلی در سال ۸۲ معادل ۶.۷ درصد و در ۶ ماه ابتدایی سال مذکور نیز ۶.۷ درصد بوده است.

این گزارش حاکی است برآورد ارزش افزوده فعالیت‌های مختلف اقتصادی نشان می‌دهد که علت عمده کاهش نرخ رشد تولید را باید در کاهش نرخ رشد فعالیت‌های کشاورزی، نفت و ساختمان جست‌و‌جو کرد.

۲۶ بهمن ۱۳۹۳؛ قطب سوم خودروسازی در انتظار است

شکل‌گیری قطب سوم خودروسازی در منطقه آزاد چابهار که برخی آن را شایعه و تلنگری برای فعالیت هرچه بهتر دو شرکت بزرگ خودروساز داخلی می‌دانستند، در حال گرفتن رنگ و بوی واقعی به خود است.

علی‌اکبر ترکان، مشاور رئیس‌جمهور از درخواست جدید دو سرمایه‌گذار خارجی برای راه‌اندازی قطب سوم خودروسازی در ایران خبر داد، سرمایه‌گذارانی که تصمیم جدی برای ورود به بازار خودرو دارند، اما همچنان چشم‌انداز نتایج مذاکرات هسته‌ای هستند.

دیگر خبرها

  • اولین فراخوان مجدد ایران خودرو برای مشتریان پارس
  • ایران‌خودرو اولین فراخوان مجدد برای مشتریان پارس ارسال کرد
  • اجازه واردات نامحدود لوازم جانبی خودرو‌های برقی صادر شود
  • سر رسیدن صاحب خودرو در لحظه سرقت
  • اجازه واردات شارژر خودرو‌های برقی به صورت نامحدود صادر شود
  • خرابکاری فاجعه‌بار زن جوان؛ رانندگی با مرسدس بنز در حال مستی (فیلم)
  • اجاره روزانه خودرو برای مسافرت نوروزی مردم ایران!
  • ایران ۷۰۰ میلیون دلار کالا از کره شمالی خرید
  • عملکرد دیدنی سیستم تعلیق خودروی برقی NIO ET9 (فیلم)
  • ۵۵ کودک بی‌سرپرست در کرمانشاه صاحب خانواده شدند