Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امین‌زاده روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان بوکان اظهار داشت: بازار دواب این منطقه یکی از ظرفیت‌های خوب این شهرستان و از بزرگترین بازارهای خرید و عرضه دام زنده در منطقه است ولی با مشکلاتی مواجه است که باید  از سوی مسوولان رفع شود.

وی ادامه داد: مشاغل زیادی به واسطه این میدان توسط افراد مختلف ایجاد شده است که فاقد حداقل استانداردهای لازم و بهداشتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار بوکان بیان کرد: با تشکیل گشت مشترک و اتخاذ تصمیمات لازم در طول هفته‌های آینده، انتظار داریم شاهد بهبود وضعیت موجود و رعایت موارد بهداشتی در این مکان باشیم.

امین زاده با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات مورد اشاره ناشی از سنتی بودن میدان دواب است، ادامه داد: ایجاد میدان دواب صنعتی در دستور کار قرار گرفته است که ضروری است با انجام فرآیندهای لازم و دعوت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، نسبت به ایجاد و راه‌اندازی آن اقدام شود.

 وی بحث سلامتی مردم را مساله‌ای غیرقابل چشم‌پوشی عنوان کرد و اظهار داشت: پاسداری از سلامت آحاد جامعه وظیفه هم ما مسوولان ست و ادارات متولی برای حل این مسائل و مشکلات باید راهکارهای لازم را ارائه دهند.

در ادامه این جلسه مواردی از قبیل تشکیل ستاد بزرگداشت هفته زن، اجرای طرح نهضت ملی هدایت (هر دانش‌آموز یک تبلت، هر تبلت یک مدرسه) نیز مورد بحث و بررسی حاضران قرار گرفت.

میدان دواب بوکان یکی از میادین بزرگ غرب کشور است که گوشت استان‌های تهران، قم و دیگر شهرهای پرجمعیت کشور را تامین می کند؛ علاوه‌ بر خرید و فروش دام دیگر اقلام زندگی مردم از مواد غذایی گرفته تا اثاثیه منزل در حاشیه این بازار نیز خرید و فروش می‌شود.

هر هفته بیش از سه هزار راس دام سبک و ۵۰۰ راس دام بزرگ وارد این بازار شده و مورد خرید و فروش قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سازمان دامپزشکی کشور دام و طيور بوکان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سازمان دامپزشکی کشور دام و طيور آذربایجان غربی سازمان دامپزشکی کشور دام و طيور بوکان بهداشت و سلامت اخبار کنکور میدان دواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس

یوونتوس یکی از مستعدترین بازیکنان خود را به جنوا واگذار کرد.

کُنی دی وینتر مدافع 21 ساله و بلژیکی یوونتوس که به صورت قرضی برای جنوا به میدان می رفت، با قراردادی دائمی در جنوا ماندنی شد.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ جنوا بند خرید 8 میلیون یورویی دی وینتر از یوونتوس را فعال کرد. او در 26 بازی فصل جاری سری آ برای تیم جیلاردینو به میدان رفته است و یکی از ارکان خط دفاعی جنوا محسوب می شود. دی وینتر اخیرا اولین بازی خود در تیم ملی بلژیک را نیز تجربه کرد. مبلغ دریافتی یوونتوس از جنوا حداکثر به 10 میلیون یورو خواهد رسید چراکه 2 میلیون یورو نیز به عنوان پاداش در توافق دو باشگاه ذکر شده است. این مدافع بلژیکی در سال 2018 به تیم آکادمی یوونتوس پیوسته بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود