Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در گفت‎‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد ضمن تکذیب سقوط پله برقی اظهار کرد: ظهر امروز بعد از پایان نماز جماعت ظهر و عصر در حرم مطهر رضوی، تعداد زیادی از شهروندان سوار پله های برقی پل هوایی میدان بیت المقدس شدند که این موضوع باعث فعال شدن ترمز ایمنی  پله برقی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امین زحمتکش اضافه کرد: فعال شدن خودکارترمز ایمنی پله برقی که به خاطر حجم بالای مسافر بوده، باعث افتادن افراد روی هم و جراحت سطحی چهار نفر شده است.
طبق گفته وی سه نفر در این حادثه دچار آسیب دیدگی خیلی جزئی شده اند؛ زمانی که عوامل اورژانس به صحنه میرسند سه نفر به صورت سرپایی بررسی و مداوا و یک نفر که از ناحیه کتف دچار مشکل شده بود  توسط اورژانس به بیمارستان منتقل میشوند. 
دکتر حمیدرضا رحیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اما آمار افراد منتقل شده به بیمارستان را پنج نفر اعلام کرد و گفت: سه نفر از افراد به صورت سرپایی در بیمارستان مداوا و مرخص شده اند و 2 نفر به علت دررفتگی شانه و شکستگی هنوز در بیمارستان هستند اما حال عمومی آنها خوب است.
گفتنی است، طبق گفته مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد  فردی که در این حادثه دچار اسیب دیدگی کتف و در رفتگی شانه شده زنی 55 ساله اهل کاشان است.
انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: امین زحمتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، مهدی عظیمی‌فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: کاروان زیارتی شامل ۱۱ نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین ۵۰ تا ۵۳ سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟