Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دبیر امروز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با رؤسای هیئت‌های کشتی لرستان در سخنانی با انتقاد از عدم حمایت استاندار لرستان و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از ورزش کشتی استان، اظهار داشت: با توجه به این بی توجهی، خود هیئت‌های کشتی باید به فکر خودشان باشند.

وی با انتقاد از ترک جلسه از سوی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، عنوان کرد: «مشت نمونه خروار» است، دقیقاً استاندارتان هم به همین گونه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون کشتی، بیان داشت: من نه «پول بگیر کسی و نه جیره خوار کسی هستم»، خدا پدر «آشنا گر» استاندار سمنان را بیامرزد، در استانی که ورزش کشتی در آن خیلی مطرح نیست، ایشان دو میلیارد تومان به این ورزش اختصاص داد، فرماندارش هم ۲۵۰ میلیون تومان به کشتی کمک کرد، اینجا «جیب من را هم داشتند می زدند»، من ۶۰ میلیارد بدهکار هستم.

دبیر با خطاب به هیئت‌های کشتی لرستان گفت: بدانید در کدام استان هستید، کشتی گیران و بزرگان کشتی در کنار هم بایستید، یک دست شوید می‌توانید یقه شأن را بگیرید، هر چه همدیگر را بزنید وضعیت کشتی از این بدتر می‌شود.

وی با بیان اینکه اولین کار این است که هیئت‌ها و کشتی گیران با یکدیگر متحد شوند، ادامه داد: کسی (مسئولی) به خرم آباد می‌آید، مدیرکل باید وزن داشته باشد و بفهمد که وقتی من صحبت می‌کنم، جلسه را ترک نکند.

کد خبر 5127048

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا دبیر فدراسیون کشتی اداره کل ورزش و جوانان لرستان ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا بوشهر ایام فاطمیه عکس استانها عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س بارش برف شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت در جلسه بررسی مصوبات سفر ۱۴۰۰ رئیس جمهور به لرستان به مشکلات جدی بانک‌های لرستان در انجام کار و وظایف محوله به ویژه در خصوص منابع مالی و مصارف اشاره کرد و گفت: مدیریت اجرایی استان آمادگی لازم برای بررسی این مسائل و پیگیری رفع مشکلات حوزه بانک‌ها را دارد.

وی تاکیدکرد: بانک‌های استان باید مشکلات کشوری، استانی و کافی نبودن منابع و مصارف را اطلاع دهند تا مدیریت ارشد اجرایی استان این مسائل را پیگیری کند.

استاندار لرستان همچنین به برخی طرح‌های مصوب در سفر گذشته رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: بخشی از این طرح‌ها مشکلاتی دارند که تعدادی از آنها به صورت تلفنی با مدیران کشوری پیگیری و برخی نیز در جلسه تعیین تکلیف شد.

در این جلسه سازمان برنامه و بودجه، معاونت‌های هماهنگی عمرانی و اقتصادی استانداری موظف شدند نامه‌ای دقیق و کارشناسی برای پیگیری مصوبات سفر تهیه کنند.

استاندار لرستان ادامه داد: در تلاشیم با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی در ماه‌های پیش رو، درصد پیشرفت طرح‌ها ارتقا یابد و در صورت مساعدشدن شرایط، لرستان برای دور دوم سفر رئیس جمهور تا قبل از ماه محرم اعلام آمادگی کند.

آقای شفقت تاکیدکرد: گزارش مکتوب تمام طرح‌های اجرا شده، طرح‌های ناتمام و منابع تخصیص نیافته آماده و طرح‌های پیشنهادی دور دوم سفر نیز تدوین و ارائه شود.

در دور اول سفر رئیس جمهور به لرستان ۸۰ هزار میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل ۱۷۰ طرح در استان در نظر گرفته شد.

دیگر خبرها

  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟