Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - به مناسبت هفته ملی هوای پاک و با شعار"هوای پاک، تعهد مسئولان، مشارکت مردم"، گذر زیست محیطی مستقر در بوستان دژبان محله ویلاشهر میزبان مدیران شهری منطقه21 شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، در این گذر دوستدار محیط زیست موارد فرهنگی پیرامون مباحث حفظ و صیانت از محیط زیست شهری، تفکیک اصولی پسماند، ترویج استفاده از دوچرخه به عنوان تنها وسیله حمل ونقل پاک، گسترش و نگهداری فضای سبز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در قالب راهنمایی کارشناسان و یا توزیع بروشور و لوح آموزشی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.
به همت ادارات معاونت های اجتماعی و خدمات شهری منطقه21 غرفه فرهنگی به مناسبت هفته هوای پاک برپا شد تا شهروندان هرچه بیشتر به اهمیت هوای پاکیزه و آسمان آبی پی ببرند.
کودکان در این مراسم با توزیع ماسک و شاخه گل در بین شهروندان، آنان را به حفظ محیط زیست؛ رعایت نکات بهداشتی در تمامی اماکن عمومی و استفاده از دوچرخه به عنوان تنها وسیله حمل ونقل پاک دعوت کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هوای پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری

فاطمه زارع رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد گفت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع گردد.

به گفته او: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر از جمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • اخطار زیست محیطی به سه واحد خدماتی در نهاوند
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • جبران خسارت زیست محیطی ازسوی آزادراه تهران-شمال
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند