Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:14:30 GMT

چند خبر کوتاه از چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۹۴۴۲

چند خبر کوتاه از چهارمحال و بختیاری

 به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سرهنگ غلامعلی شکری با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع آتش‌سوزی چند روز گذشته در یک مدرسه، واحد گشت کلانتری۱۱ فارسان به همراه تیمی از نیروهای آتش‌نشانی و امدادی به محل اعزام شدند.

وی گفت: با حضور ماموران در محل مشخص شد که در اثر آتش سوزی اتاق سرایداری مدرسه، پنج نفر از اعضای یک خانواده شامل پدر ۵۰ ساله، مادر ۵۰ ساله و سه فرزند پسر ۱۷ ، ۱۶ و ۱۰ ساله دچار سوختگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: آتش‌سوزی با تلاش عوامل آتش‌نشانی و امدادی مهار و مصدومان بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند، در این حادثه مادر خانواده در اثر شدت سوختگی در بیمارستان فوت کرد.

شکری افزود: با توجه به فوت مادر، کارآگاهان پلیس آگاهی  شهرستان با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات گسترده را در این خصوص آغاز کردند.

وی اظهار داشت: با بررسی شواهد و مدارک موجود و انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس ماموران، مشخص شد که فرزند ۱۷ ساله خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی، به عمد منزل را به آتش کشیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران این متهم دستگیر و در بازجویی انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

محکومیت ۳ میلیاردی برای احتکار لاستیک در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از صدور حکم بیش از سه میلیارد ریالی برای احتکار کننده لاستیک خودرو سنگین خبر داد. 

محمدرضا عمرون با اعلام این خبر افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت در گزارشی اعلام کرد که از انبار یک فروشگاه در شهرستان شهرکرد، تعداد ۱۷۴ حلقه لاستیک خودرو سنگین کشف شده است.

وی گفت: پرونده رسیدگی  این تخلف به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی شهرستان شهرکرد ارسال و پس از رسیدگی، به دلیل ثبت نشدن کالا در سامانه جامع انبارها و اقرار به نفروختن، تخلف احتکار محرز و متهم پرونده ملزم به عرضه و فروش کالای احتکار شده به قیمت رسمی توسط مرجع گزارش دهنده و  پرداخت مبلغ بیش از سه میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

نمایندگی بهزیستی در شهرستان خانمیرزا افتتاح می‌شود

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت:همزمان با دهه فجر نمایندگی‌ بهزیستی شهرستان خانمیرزا با هدف خدمات‌رسانی بیشتر به مددجویان افتتاح می‌شود.

نرگس عسگری در سفر به شهرستان خانمیرزا  و دیدار با فرماندار این شهرستان افزود:هم‌اکنون یکهزار و ۱۰۲ معلول و ۱۱۰ زن سرپرست خانوار در این شهرستان از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند که برای ارائه خدمات در کمترین زمان، نیاز به راه‌اندازی نمایندگی بهزیستی در این شهرستان است.

وی با اشاره به مسافت این شهرستان از مرکز استان اشاره کرد و گفت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به جامعه هدف و براساس چارت تشکیلات بهزیستی در شهرستان، برنامه‌ریزی به منظور ایجاد نمایندگی بهزیستی در اسرع وقت در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رسالت بهزیستی کاهش مشکلات و آسیب‌ها برای خانواده‌های نیازمند است، افزود: در شهرستان یک تیم فعال اجتماع‌محور، یک مرکز مشاوره و یک کمپ ترک اعتیاد به جامعه هدف بهزیستی فعال است.

برچسب‌ها آتش سوزی چهارمحال وبختیاری پلیس آگاهی ناجا انتظامی سازمان تعزیرات حکومتی فارسان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی چهارمحال وبختیاری پلیس آگاهی ناجا آتش سوزی چهارمحال وبختیاری پلیس آگاهی ناجا انتظامی سازمان تعزیرات حکومتی فارسان سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز

به گزارش خبرنگار مهر، وجیهه محمدی فلاح صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از برقراری ۴۶ هزار و ۴۴۰ تماس با مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی استان البرز خبر داد و بیان کرد: ۲۱ درصد تماس‌ها مرتبط با خدمات اورژانس اجتماعی و حدود ۷۹ درصد برای پیگیری مسائل غیرمرتبط از جمله درخواست راهنمایی و ارجاع به مراکز درمانی، مسائل بهداشتی، خدمات مشاوره‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین فراوانی تماس‌ها به ترتیب مربوط به اختلافات حاد خانوادگی، کودک آزاری، همسر آزاری، افکار خودکشی، سالمند آزاری، اقدام به خودکشی و فرار از منزل بوده است، گفت: بهزیستی البرز با دارا بودن ۶ مرکز اورژانس اجتماعی در محمدشهر، کمالشهر، مرکز کرج، فردیس، نظرآباد و ساوجبلاغ به افراد در معرض آسیب، آسیب دیده اجتماعی و کسانی که به هر دلیلی در شرایط بحرانی به سر می‌برند خدمات تخصصی ارائه می‌دهد.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان البرز، فعالیت‌های سازمان بهزیستی به‌ویژه در زمینه آسیب‌های اجتماعی مردم محور است و افراد می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۳ یا مراجعه حضوری به پایگاه‌های اورژانس اجتماعی در شهرستان‌ها از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شوند. وظیفه ذاتی مراکز ۱۲۳ (مرکز فوریت‌های اجتماعی) ارائه انواع خدمات روانشناسی، مددکاری، درمانی و حقوقی به جامعه هدف است.

محمدی فلاح افزود: نحوه پذیرش مددجویان به دو صورت خود معرف و ارجاعی و ارجاعات به دو شیوه درون سازمانی (توسط خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳، خدمات سیار اورژانس اجتماعی و سایر مراکز وابسته به سازمان بهزیستی در حوزه‌های گوناگون) و برون سازمانی (از طریق مراجع قضائی، مراجع انتظامی و سایر سازمان‌ها و نهادها) است و جامعه هدف پس از پذیرش از خدمات تخصصی مورد نیاز بهره مند خواهند شد.

کد خبر 6094920

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی