Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@07:57:00 GMT

سنگ تمام کاپیتان سرخ ها برای تیمش

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۹۶۵۲

سنگ تمام کاپیتان سرخ ها برای تیمش

هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد با تمجید از این تیم مدعی شد که یونایتد بهترین تیمی بوده است که او بازی در آن را تجربه کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هری مگوایر معتقد است منچستریونایتد نسبت به فصل قبل تیم باتجربه تری شده است.

شیاطین سرخ در این فصل در چند دیدار در دقایق پایانی به پیروزی رسیده اند و به لطف همین عملکرد حالا یکی از نامزدهای جدی فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر به شمار می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هری مگوایر، کاپیتان انگلیس یونایتد در این رابطه صحبت کرده و مدعی شد این بهترین تیمی است که تا به حال در آن بازی کرده است.

هری مگوایر گفت:

دوست دارم در آینده خاطراتم را مرور کرده و بگویم روزی در منچستریونایتد بازی کرده ام. انجام ۷۰ یا ۸۰ بازی در چنین مدت کوتاهی شروع خوبی برای من است، اما این فقط یک شروع است و من احساس می کنم قرار است سالهای زیادی را در این باشگاه ادامه دهم. این هدف من است، من می خواهم در ترکیب قرار گرفته، عملکرد خوبی داشته و به روند پیشرفت خود ادامه دهم. البته مسئله بسیار مهم این است که به صورت تیمی پیشرفت کنیم و من فکر می کنم این هدف اصلی است.

ترکیب فعلی یونایتد یک گروه جوان با استعداد و قطعا با استعدادترین تیمی است که من تا به حال عضوش بوده ام. ما بعضی اوقات در گذشته کمی بی تجربه و نابالغ عمل می کردیم، اما کسب پیروزی علیرغم عدم ارائه نمایشی خوب در برخی بازی های این فصل خوشحال کننده است. فصل گذشته برای کسب پیروزی باید خیلی خوب بازی کرده و گل های فراوانی به ثمر می رساندیم، اما باید حتی وقتی شرایط خوب نیست هم موفق به کسب پیروزی شده و این روند فعلی بخش مهمی از تجربه اندوزی یونایتد است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مگوایر منچستریونایتد کاپیتان منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس مگوایر منچستریونایتد هری مگوایر هری مگوایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که امروز در اولدترافورد بارها ‏با درخشش موریچ، دروازه‌بان برنلی، در باز کردن دروازه این تیم ناکام ‏مانده بود بالاخره در دقیقه 79 توسط آنتونی به گل رسید تا به ‏خواسته‌اش یعنی سه امتیاز نزدیک شود. ‏

یونایتد پیش از این بازی 53 امتیازی بود و در رتبه ششم جدول قرار ‏داشت آنها درحالیکه یک بازی بیشتر از تاتنهام 60 امتیازی داشتند ‏می‌دانستند که شانس صعودشان به رتبه پنجم اندک است. رقابت ‏اصلی آنها با نیوکسل برای ایستادن در رتبه ششم است. ‏

بعد از گل آنتونی در دقیقه 79 یونایتد سه امتیاز را در جیب خود ‏می‌دید اما هشت دقیقه بعد اشتباه اونانا باعث شد همه این حساب ‏و کتاب‌ها به هم بریزد.‏

برنلی کرنر را از سمت چپ روی دروازه ارسال کرد. اشتباه محاسبه بین ‏اونانا و اریکسن و خروج بد دروازه‌بان کامرونی باعث شد یک پنالتی به ‏سود برنلی اعلام شود. خروج بد اونانا باعث شد توپ بیرون از محوطه ‏به گودموندسون برسد اما والی او بعد از برخورد به دالوت به کرنر ‏رفت.

 داور ولی اجازه ارسال این کرنر را نداد و گفت صحنه خروج اونانا ‏باید با وی‌ای‌آر بررسی شود. او در بازگشت به زمین نقطه پنالتی را ‏نشان داد و زکی عمدونی پنالتی را بر خلاف جهت حرکت اونانا به گل ‏تبدیل کرد. ‏

دیگر خبرها

  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!