Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالگردهای هجومی ارتش برای نخستین بار در شب عملیات هلی برن و اجرای آتش در سواحل دریا را با موفقیت انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  روابط عمومی ارتش، بالگردهای هجومی که به تازگی به سیستم پرواز در شب مجهز و مسلح شده اند برای نخستین بار در شب عملیات هلی برن و اجرای آتش در نوار ساحلی را با موفقیت در جریان رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بخش از رزمایش که شب گذشته انجام شد، بالگردهای هجومی ۲۱۴ که اخیرا به سیستم پرواز در شب مجهز و مسلح شده اند، توانستند عملیات هلی برن شبانه و پشتیبانی آتش نزدیک از یگان ها را در ساحل با موفقیت انجام دهند و نیروهای مخصوص و واکنش سریع ارتش را به سرعت در مناطق مورد نظر گسترش دهند.


این عملیات برای نخستین بار در راستای ارتقاء توان رزمی و به منظور ارزیابی و مهارت و جسارت خلبانان در ماموریت‌های پرواز در شب با بهره گیری از تجهیزات و تسلیحات نوین بومی و ایرانی اجرا شد.


امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، این عملیات را اقدامی کم نظیر در  منطقه و فرامنطقه عنوان کرد و ابتکار عمل و آموزش تاکتیک‌های نوین به خلبانان و اقدام هماهنگ با یگان‌های واکنش سریع را  امیدوار کننده و موجب ارتقاء آمادگی هوانیروز دانست.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ارتش عملیات هلی برن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه

وزارت دفاع سوریه امروز اعلام کرد که نیرو‌های ارتش این کشور تجهیزات تروریست‌ها در حومه ادلب و حلب را هدف قرار داده و با همکاری روسیه چند پهپاد را در حومه لاذقیه منهدم کردند.

وزارت دفاع سوریه با انتشار ویدیویی از هدف قرار دادن خودرو‌های زرهی تروریست‌ها و سرنگون شدن تعدادی پهپاد با همکاری نیرو‌های روسی خبر داد.

هفته گذشته نیز یگان‌های توپخانه و موشکی ارتش سوریه، مواضع گروه تروریستی جبهه النصره و دیگر تروریست‌های هم پیمان آن را در حومه شهر ادلب و غرب شهر حلب هدف قرار دادند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»