Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@22:11:57 GMT

رضایتنامه مهدی ترابی صادر شد؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۴۹۹۷۷

رضایتنامه مهدی ترابی صادر شد؟

باشگاه پرسپولیس مدتی قبل با ارسال نامه‌ای به باشگاه العربی قطر شرایط بازگشت مهدی ترابی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی را جویا شده است.

در ساعات اخیر اخباری درباره اعلام مبلغ صدور رضایت نامه این هافبک ایرانی از سوی باشگاه العربی به سرخ پوشان در فضای مجازی منتشر شده است که طبق پیگیری های خبرنگار فارس و استعلام از باشگاه پرسپولیس این موضوع صحت ندارد و باشگاه قطری تاکنون مبلغ مدنظر خود را به طرف ایرانی اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی مدیران پرسپولیس همچنان منتظر قطعی شدن جدایی ترابی از العربی هستند تا گام بعدی را برای بازگشت وی بردارند. آنها با توجه به اینکه ترابی در حال حاضر بازیکن تیم قطری است مذاکره‌ای رسمی با وی نداشته‌اند. شنیده می‌شود ترابی تمایل خود برای بازگشت را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:معرفی هیات مدیره جدید پرسپولیس در هفته آینده

253 251

کد خبر 1478323

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۴۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوه قضاییه: اموال بابک زنجانی به خزانه کشور بازگشت

آفتاب‌‌نیوز :

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل و به خزانه کشور بازگشت شده است این موضوع مورد تایید رسمی بانک مرکزی قرار گرفته است.

بنا بر کارشناسی‌های صورت گرفته، این اموال، کفاف بدهی‌ها و خسارت‌های او خواهد بود و اگر بازگشت اموال قبلی را هم افزون کنیم مبلغ برگشت داده شد بیش از کل رقم بدهی و خسارت است مبلغ بدهی هم به صورد ارزی به قیمت روز برگشته است.

پرونده بابک زنجانی عفو منجر به آزادی نشده است و مجازات وی به دلیل همکاری در بازگرداندن اموال تخفیف داده شده است و وی باید بیست سال را تحمل کند.

گفتنی است؛ اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده بابک زنجانی اعلام کرد: حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • بازگشت بیش از یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به خزانه
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • قوه قضاییه: اموال بابک زنجانی به خزانه کشور بازگشت
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد