Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: نمایش‌های تبلیغاتی ترامپ برای هراس‌افکنی و اثرگذاری بر اراده‌های سیاسی با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح ایران و برگزاری رزمایش‌های کم‌نظیر، راه به جایی نبرد.

به گزارش ایسنا، دریابان علی شمخانی در توییتر نوشت: «‏نمایش‌های تبلیغاتی ترامپ برای هراس‌افکنی و اثرگذاری بر اراده‌های سیاسی با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح ایران و برگزاری رزمایش‌های کم‌نظیر راه به جایی نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای مسلح ستون فقرات راهبرد مقاومت فعال هستند.»

شمخانی پیش از این در توئیت دیگری نوشته بود: ‏«افزایش تحرک ‎ارتش آمریکا در منطقه، نمایشی پدافندی و ناشی از ترس، به دلیل شرارت‌های گذشته است. این‌ اقدامات، آنتروپی ناامنی را بالا برده و موجب سوءتفاهم‌های زیان‌بار می‌شود. امنیت در منطقه تنها با خروج عوامل‌خارجی ضد ثبات محقق می‌شود.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علي شمخاني رزمايش دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی