Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: نمایش‌های تبلیغاتی ترامپ برای هراس‌افکنی و اثرگذاری بر اراده‌های سیاسی با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح ایران و برگزاری رزمایش‌های کم‌نظیر، راه به جایی نبرد.

به گزارش ایسنا، دریابان علی شمخانی در توییتر نوشت: «‏نمایش‌های تبلیغاتی ترامپ برای هراس‌افکنی و اثرگذاری بر اراده‌های سیاسی با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح ایران و برگزاری رزمایش‌های کم‌نظیر راه به جایی نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای مسلح ستون فقرات راهبرد مقاومت فعال هستند.»

شمخانی پیش از این در توئیت دیگری نوشته بود: ‏«افزایش تحرک ‎ارتش آمریکا در منطقه، نمایشی پدافندی و ناشی از ترس، به دلیل شرارت‌های گذشته است. این‌ اقدامات، آنتروپی ناامنی را بالا برده و موجب سوءتفاهم‌های زیان‌بار می‌شود. امنیت در منطقه تنها با خروج عوامل‌خارجی ضد ثبات محقق می‌شود.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علي شمخاني رزمايش دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود دارد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۸۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود دارد و اراضی موردنیاز برای ساخت ۲۰۳ هزار واحد مسکونی در سطح استان شناسایی و تأمین شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سیدمحسن حمزه‌لو، امروز_ شنبه بیست‌وششم اسفند_ در مراسم کلنگ‌زنی احداث ۵۱۰ واحد نهضت ملی مسکن ویژه نیروهای مسلح اظهار کرد: برای احداث این تعداد واحد مسکونی، دو هکتار زمین توسط ارتش در قالب طرح‌های حمایتی نهضت ملی مسکن، آماده شده است.

وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن زمینه خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه به ویژه نیروهای مسلح واجد شرایط را فراهم می‌کند، افزود: این پروژه در قالب طرح کوثر ویژه ارتش اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در تلاش هستیم از طریق مشارکت با دستگاه‌ها در حوزه تأمین و ساخت واحدهای مسکونی دغدغه تأمین مسکن عمومی را کاهش دهیم.

حمزه‌لو ادامه داد: حدود ۱۸۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی وجود دارد و اراضی موردنیاز برای ساخت ۲۰۳ هزار واحد مسکونی در سطح استان شناسایی و تأمین شده است.

به گزارش ایمنا، احداث این تعداد واحد مسکونی در قالب تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت دفاع و پشتیبانی و نیروهای مسلح و وزارت راه و شهرسازی با موضوع ساخت و تأمین کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح و در راستای اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا و نیز سیاست‌های حمایتی دولت و اهمیت موضوع مسکن در اقتصاد خانواده و رونق تولید احداث خواهد شد.

کد خبر 736727

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع یمن: قواعد جدید درگیری با آمریکا و انگلیس را وضع کرده‌ایم
  • رابطه ایران و عربستان از نگاه شمخانی
  • هراس دولت‌های عربی از انقلاب‌های مردمی
  • ساخت مسکن نیروهای مسلح عملیاتی شد
  • ۱۲۵۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح خوزستان احداث می‌شود
  • ۱۶۸ واحد مسکونی نیروهای مسلح در زنجان افتتاح شد
  • آغازساخت ۵۶۰ واحد مسکونی برای کارکنان قرارگاه منطقه ای نزاجا در ارومیه
  • تصاویر بی نظیر از ۴ قلاده خرس در منطقه دنا + فیلم
  • ۱۸۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود دارد
  • خبر خوش وزیر راه و شهرسازی برای نیروهای مسلح + فیلم