Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:05:15 GMT

رزم حسینی به قم سفر می کند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۳۰۵

رزم حسینی به قم سفر می کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  علیرضا رزم‌ حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا پنجشنبه دوم بهمن ماه به استان قم سفری یک روزه خواهد داشت.

او در این سفر ضمن بازدید از گروه صنعتی پاکشوما در شهرک صنعتی محمودآباد، طرح توسعه‌ای و خطوط تولید جدید این شرکت را  افتتاح خواهد کرد.

بازدید و راه اندازی مجدد شرکت فورتکس رایانه (تولید کننده لوح‌های فشرده) و بازدید از شرکت شیمی آذرجام (تولید کننده راکتور‌های گلس لایند) در شهرک صنعتی شکوهیه از دیگر برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزم حسینی در این سفر همچنین با آیات عظام نوری همدانی، جوادی آملی و مکارم شیرازی دیدار خواهد کرد و همچنین دیداری با آیت الله سعیدی، تولیت حرم مطهر حضرت معصومه و امام جمعه قم خواهد داشت.

شرکت در جلسه هم اندیشی با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان قم از دیگر برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر یک روزه خواهد بود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صنعت افتتاح طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم

مرتضی صابری مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای امسال با افزوده شدن ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی جدید شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره به ۲۳۰ واحد رسیده است.

وی افزود: در این مدت برای ۲۴۲ نفر نیز شغل ایجاد شده است.

عمده واحد‌های تولیدی و صنعتی فعال در منطقه آزاد قشم در حوزه‌های شناورسازی، پوشاک و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازگشت ۱۳ واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید
  • بومی‌سازی تولید شیرآلات صنعتی ضداسید در کرج
  • تراشه‌های گرافنی برای تولید صنعتی کوچک‌سازی می‌شوند
  • افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم
  • بومی سازی تولید شیرهای صنعتی ضد اسیدی
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات خراسان جنوبی/احیای ۴۶ معدن و واحد صنعتی
  • بازدید ۲ عضو کمیسیون اصل نود از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران
  • بهره برداری از خط تولید عایق‌های صنعتی
  • رشد ۷درصدی تولید محصولات پتروشیمی در سال ۱۴۰۲/ رفع چالش نقدینگی ۱۶ هزار واحد صنعتی با عرضه اعتباری ۸۰ همتی
  • واگذاری اراضی دانشگاه صنعتی اصفهان و ضربه‌ای بزرگ به آینده این دانشگاه!