Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار هرمزگان گفت: با استقرار گروه مپنا، شرکت آلومینیوم المهدی روز به روز در حال بهتر شدن و پیشرفت است و شکوفایی تولید در این مجموعه در حال رخ دادن است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فریدون همتی در مراسم سالگرد استقرار گروه مپنا در شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس، اظهار کرد: حضور گروه مپنا در شرکت و کارخانه آلومینیوم المهدی بندرعباس، دوره جدیدی از فعالیت در این مجموعه را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که پیش از این در این کارخانه وجود داشت، اما با هماهنگی خوب مجموعه مدیریت استان و به ویژه معاونت امور اقتصادی استانداری و ورود به هنگام و دقیق، از چالش در کارخانه آلومینیوم المهدی جلوگیری شد.

استاندار هرمزگان افزود: امروز شاهد نتایج خوب اجرای آن برنامه‌ها و مدیریت و کنترل این مجموعه هستیم و با استقرار گروه مپنا، شرکت آلومینیوم المهدی روز به روز در حال بهتر شدن و پیشرفت است.

همتی تصریح کرد: گروه مپنا از بنگاه‌های اقتصادی بسیار قوی و با استعداد و توانمند در کشور است که توانسته به خوبی مجموعه آلومینیوم المهدی را مدیریت و نیازهای آن را تامین کند و در حال حاضر شاهد هستیم که این کارخانه به شرایط خوبی رسیده و استعدادهای آن به ویژه در عرصه تولید در حال شکوفایی است.

وی گفت: تعمیر، نوسازی، بهسازی و حرکت در راستای صنایع پایین دست در کارخانه آلومینیوم المهدی، از جمله اقدامات خوب گروه مبنا در این شرکت محسوب می‌شود که این توجه به صنایع پایین دست موجب اشتغال‌زایی بیشتر، ارتقاء ارزش افزوده و جلوگیری از خام فروشی خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین توجه خوبی به نیروی انسانی در کارخانه آلومینیوم المهدی صورت گرفته و نیروهای توانمند بومی و ماندگار در این مجموعه به کار گرفته شده‌اند.

همتی همچنین با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف برق در راستای کمک به فعالیت و تولید بنگاه‌های اقتصادی، اظهار داشت: از مردم شریف استان می‌خواهیم تا برای اینکه بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی فعال در هرمزگان، بدون مشکل فعالیت خود را انجام دهند، در مصرف برق صرفه‌جویی کنند و مدیریت مصرف را در دستور کار داشته باشند.

به گزارش تسنیم، استاندار هرمزگان از بخش‌های مختلف شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس و افزایش ظرفیت تولید صورت گرفته در این کارخانه پس از استقرار گروه مپنا، بازدید کرد.

واگذاری آلومینیوم المهدی به بخش خصوصی سراسر فساد و تضییع حقوق مردم بود؛ این کارخانه از نابودی نجات یافتارسال پرونده تخلفات واگذاری آلومینیوم المهدی به قوه قضاییهگزارش نقض قانون مربوط به واگذاری آلومینیوم المهدی به قوه قضاییه ارسال شد

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارخانه آلومینیوم المهدی شرکت آلومینیوم المهدی استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ۱۷ تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای تهران امروز /سه‌شنبه/ بر روی عدد ۶۵ قرار گرفته تا همچنان روند سلامت بر هوای تهران ادامه داشته باشد ضمن اینکه در ۲۴ ساعت گذشته نیز میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۶۴ (قابل قبول) قرار داشت.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان پنج روز هوای پاک و ۴۳ روز هم هوای سالم استنشاق کرده‌اند.

همچنین بر اساس اطلاعات از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران تنها در ایستگاه پارک سلامت (منطقه ۱۷) در وضعیت نارنجی (آلوده برای گروه سنی حساس) است و مناطق دیگر در وضعیت سالم (قابل قبول) قرار دارد.

سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی در مجموع ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

به گزارش ایرنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

دیگر خبرها

  • منطقه ۱۷ تهران در وضعیت نارنجی قرار گرفت
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • فلر یا شرارهٔ منحرف کننده در هواپیماهای جنگنده چیست؟
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • مفاهیم: فلر یا شرارهٔ منحرف کننده در هواپیماهای جنگنده چیست؟
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • ماه و سیاره مریخ به یکدیگر نزدیک می‌شوند
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود