Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادر سارابیا، مربی سابق بارسلونا به عنوان سرمربی جدید اف سی آندورا انتخاب شد. این باشگاه تحت مالکیت جرارد پیکه است.

دوران ادر سارابیا و کیکه ستین در بارسلونا موفقیت آمیز نبود. او در مصاحبه با رادیو مارکا گفت:

در زمان دشواری به بارسلونا رفتیم. لیونل مسی نشان داد که علاوه بر ما از باشگاه نیز ناراضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی دانم آیا مسی از کیکه ستین خداحافظی کرد یا نه؛ با من که خداحافظی نکرد.

حضور در بارسلونا تجربه خوبی بود. اگر به آنجا برمی گشتم، 99% کارها را به همان روش قبلی تکرار می کردم. تجربه حضور در نیوکمپ به من آسیب نزد بلکه باعث شد تا چیزهای زیادی یاد بگیرم. آنچه در رختکن اتفاق می افتد، با آنچه از بیرون به نظر می رسد کاملا متفاوت است.

اف سی آندورا در سگوندا دیویژن بی (دسته سوم اسپانیا) حضور دارد. سارابیا افزود:

پیکه خواسته های مشخصی دارد. او جاه طلب است و می خواهد تیم را در لالیگا ببیند. البته می داند که برای این کار به صبر، تلاش و فروتنی نیاز است.

اخبار داغ 

نماینده باشگاه رئال مادرید در باشگاه سایپا اتفاق عجیب؛ بدنسازی هافبک استقلال با پیراهن سپاهان! خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه عکس ۲ نفر نوید محمدزاده و مانلی رسولی لو رفت تیم منتخب سال 2020 یوفا اتفاقی عجیب در بازی رم و اسپتزیا؛ جالوروسی یک تعویض بیش از حد مجاز انجام داد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته که اتفاقات زیادی در باشگاه بارسلونا رخ داد، اخباری منتشر شد که ژاوی هرناندز علیرغم اعلام رسمی جدایی‌اش، تمایل دارد در صورت برآورده شدن خواسته‌هایش در سمتش باقی بماند.

بدین ترتیب امروز جلسه‌ای بین باشگاه و سرمربی اسپانیایی برگزار شد تا یک بار دیگر در مورد آینده دو طرف و ادامه همکاری صحبت شود.

بر اساس اعلام منابع اسپانیایی نزدیک به باشگاه بارسلونا، جلسه امروز ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه به طول انجامیده و دکو و ژاوی در سیوتات اسپورتیوا خوان گامپر، در مورد خواسته‌های دو طرف مذاکره کردند.

یکی از نکات جالب جلسه امروز غیبت خوان لاپورتا بود. او که بر اساس اعلام نشریات اسپانیایی معتقد بود می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد در این جلسه حضور نداشت و در آن ساعات در خانه‌اش در کنار رافا یوسته حضور داشت.

طبق اولین اخبار پس از جلسه امروز، گفته می‌شود دکو از ژاوی تقاضا کرده در صورت ادامه کار با بارسا، برخی از دستیارانش را تغییر دهد، درخواستی که با مخالفت شدید مربی مواجه شده.

انتظار می‌رود بزودی اخبار جدیدی از نتایج جلسه منتشر شود. خبرگزاری‌های اسپانیایی اعلام کرده‌اند که اگر ژاوی تصمیمش برای جدایی را تغییر ندهد، بارسلونا علاقه‌ای به انتخاب رافا مارکز به‌عنوان جانشین او ندارد و ترجیح می‌دهد یک مربی باتجربه و ثابت‌شده را برای هدایت تیم برگزیند.

دیگر خبرها

  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی عازم تهران شد
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!