Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@10:52:21 GMT

واژگونی مینی بوس در بیدستان با ۱۰ مصدوم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۶۸۱

واژگونی مینی بوس در بیدستان با ۱۰ مصدوم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین سهیل سلطانی اظهار کرد: در مأموریتی که در ساعت ۲۱:۳۰ به مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین اعلام شد خبر از واژگونی مینی بوس در محدوده بیدستان می‌داد که به سرعت سه آمبولانس زمینی اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند

وی افزود: این آمبولانس‌ها ظرفیت انتقال ۳۰ تا ۴۰ مصدوم احتمالی را برخوردار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین بیان کرد: در ادامه افزود: که در این حادثه مصدوم بدحال وجود نداشت و بالغ بر ۱۰ مصدوم در حادثه اعلام شده وجود داشت که اقدامات درمانی برای تمامی آنها انجام شد.

وی تصریح کرد :۶ مصدوم توسط آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی و ۴ مصدوم توسط هلال احمر که همه مصدومین به بیمارستان رجایی منتقل شدند.

کد خبر 5127125

منبع: مهر

کلیدواژه: مینی بوس اورژانس قزوین واژگونی خودرو ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان بارش برف شیوع کرونا بوشهر شهرستان کرج ایام فاطمیه عکس استانها عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س فوریت های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

فخاری مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: در ورودی روستای ارفعده محور سوادکوه یک دستگاه مینی بوس با ۱۰ نفر مصدوم واژگون شد.

او افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات ارفعده شهرستان سوادکوه به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: این حادثه ۱۰ مصدوم داشت که پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، مصدومین حادثه توسط نیرو‌های هلال‌ احمر و اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶