Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@02:28:14 GMT

برخورد با تخلفات مراکز معاینه فنی خودرو

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۷۸۹

ساعت24- مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور گفت: با عنایت به اهمیت مسئله معاینه فنی خودروها با متخلفین حوزه معاینه فنی اعم از مراکز و ستادهای معاینه فنی تحت پوشش شهرداری‌ها و خصوصی برخورد قاطعانه خواهد شد و هیچ گونه اغماض صورت نخواهد پذیرفت.

سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور و مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودرو‌های کشور از برخورد قاطع با متخلفین حوزه معاینه فنی خودرو‌ها خبر داد و گفت: چه مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری‌ها و چه بخش خصوصی در صورت ارتکاب تخلف در اجرای فرآیند، از فعالیت آنان ممانعت به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع معاینه فنی خودرو و نقش آن در سلامت و کاهش آلایندگی هوا، هیچ تخلفی قابل اغماض نبوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: با توجه به این که معاینه فنی خودرو‌ها یک موضوع مهم اجتماعی است که عدم رعایت صحیح و استاندارد‌های لازم در این خصوص ایمنی و سلامت را به خطر می‌اندازد، لذا موضوع تخلفات معاینه فنی ارتباط مستقیم با حقوق شهروندی داشته و تمام تلاش خود را معطوف کردیم تا ضریب تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی ضمن هشدار به کلیه مراکز معاینه فنی خودرو‌های سراسر کشور تاکید کرد: مراکز معاینه فنی خودرو دقت نمایند چنانچه حقوق شهروندی را لحاظ نکنند، مطابق قانون برخورد جدی‌تری با آن‌ها صورت خواهد پذیرفت.

قیصر تصریح کرد: بی تردید ستاد‌های معاینه فنی موظف هستند بر مراکز معاینه فنی خودرو‌ها نظارت کامل و دقیقی داشته باشند؛ بدیهی است همچون گذشته، هیچ‌گونه تخلفی در مراکز و همچنین اغماض ستاد‌های معاینه فنی از تخلفات مراکز قابل اجتناب نبوده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودرو‌های کشور تاکید کرد: با مراکز و مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری‌ها با شدت و قاطعیت بیشتری برخورد خواهد شد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تخلفات رانندگی معاينه فني مراکز معاینه فنی خودرو معاینه فنی خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان

سید غالب موسوی   گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، طی بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت در و رئیس اداره اماكن شادگان برای برخی واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر نموده و همچنین یک رستوران بدلیل نواقص متعدد، عدم رعایت توصیه و دستورالعمل‌های بهداشتی طی مراحل قانونی پلمب شد.

 او افزود: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در کلیه ساعات شبانه روز میتوانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام نمایند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان