Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:12:10 GMT

برخورد عجیب سردار سلیمانی با یک رزمنده عراقی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۰۹۶۹

برخورد عجیب سردار سلیمانی با یک رزمنده عراقی

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مبارزه بی‌امان با داعش و دشمن در دفاع از حرم اهل بیت (ع)، در ۱۳ دی‌ماه سال ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

سردار سلیمانی نه تنها در بین هموطنان خود محبوب بود، بلکه مردمان سایر کشور‌ها نیز علاقه شدیدی به ایشان داشتند و در گذشته هم تصاویر و ویدئو‌هایی از علاقه مردم به شهید سلیمانی را در فضای مجازی مشاهده کرده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا صفحه منتسب به سردار سلیمانی ویدئویی از ایشان در حال شوخی با یک رزمنده عراقی را در فضای مجازی منتشر کرد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

پاسخ حاج قاسم به نامه رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید مدافع حرم شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، پایگاه مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران جهت رفاه حال علاقه‌مندان به کتاب از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در دسترس قرار گرفته است.

به این‌ترتیب کاربران می‌توانند برای ثبت‌نام و جست‌وجوی کتاب‌های مورد علاقه خود و افزودن آنها به صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی به سایت مراجعه کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرده «به عموم کاربران توصیه می‌شود جهت بهره‌مندی از نمایشگاه مجازی از همین امروز صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی خود را به‌روز کنند و زمان خرید را به روزهای آخر نمایشگاه موکول نکنند.»

کد خبر 6098300 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • اولین فرمانده گردان در تیپ ۲۷ محمدرسول الله (ص) که بود؟