Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:03:44 GMT

جامعه فوتبال چشم انتظار خبر خوش از بیمارستان لاله

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۱۳۵۷

جامعه فوتبال چشم انتظار خبر خوش از بیمارستان لاله

خبر کاملا تلخ و نگران کننده ابتلا مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران به بیماری کرونا اهالی فوتبال را نگران کرده است.

به گزارش "ورزش سه "،چپ پای خوش تکنیک محله سی متری جی تهران که در نوجوانی هرروز ساک به دوش به تمرینات آتش نشانی می رفت و همزمان پای رفاقت با بچه محل ها می‌ماند  و درکاپی های آن زمان که گل کوچک و هندبالی برگزار می شد شرکت می کرد این روزها در بیمارستان لاله تهران به دلیل بیماری کرونا  بستری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تمام کارهای مهرداد تو این دنیا زود انجام شده است و انشالله خیلی زود هم از این مرحله زندگی عبور خواهد کرد. او خیلی زود به فوتبال معرفی شد . خیلی زود به پرسپولیس پیوست و خیلی زود به تیم ملی رسید . هنوز 23 سالش نشده بود که یکی از لژیونرهای موفق ما در اروپا و لیگ اروپا شد و خیلی زود کفشهایش را آویخت و در 30 سالگی از دنیای فوتبال رفت.

 


مهردادکه متولد 1354 است به قدری خوب بود که عباس پناهی مربی خوب آن روزها که مربی محتبی محرمی هم بود و تیم آتش نشانی را هدایت می کرد با موتور هوندا دنبالش می آمد و او را به تمرینات می برد.پناهی که متخصص دفاع چپ ساختن بود میناوند خیلی زود شناخته بود و شبانه روزی از مهرداد مواظبت می کرد. رفقای او را تحت نظر داشت و خیلی زود مهرداد را به جامعه فوتبال معرفی کرد. میناوند در 19 سالگی برای گذراندن سربازی به پاس تهران  پیوست و بعد از خدمت  راهی پرسپولیس شد. تیمی که عاشقش بود و آرزو داشت در این تیم بازی کند. در تیم ملی ماندگار جام ملتهای 1996 امارات یکی از ملی پوشان ایران بود . تیمی که کره را شش تایی کرد و به عربستان سه گل زد.
سه سال در پرسپولیس بود و خیلی زود لژیونر شد و به اشتورم گراتس اتریش پیوست . بعد از چند سال و بازی کردن برای این تیم در شارلوا و الشباب امارات دیده شد و دوباره سال 82 به تیم کهکشانی آن زمان پرسپولیس با مربیگری بگوویچ  بازگشت .مدت کمی در پرسپولیس بود ، به سپاهان پیوست و در 30سالگی و خیلی زود در راه آهن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

 


میناوند که مهمان یکی از برنامه های اینترنتی پخش شده داربی در 22 دی ماه بود بازهم طرفداران خودش را شوکه کرد و بعد از 9روز از آن دیدار خبر بستریش بابت بیماری کرونا  و شرایط حادش خبر اول امروز فوتبال ایران شد.


میناوند که به دفعات مختلف با یاران قدیم و رقبای دیروز و امروز اختلاف نظر پیدا کرده بود و سوژه روز رسانه های رسمی و غیر رسمی  بود امروز جامعه فوتبال را پشتیبان خودش دید . مانند روز بازی با تایلند در دوبی در سال 75 که باچپ به تو زد و با راست گل ایران زد و یا  نمایش بی نقصش جلوی عربستان در مقدماتی جام جهانی 2002 کره جنوبی و ژاپن وهمچنین  شبیه  نمایش خیره کننده اش همراه با پرسپولیس در شهریور 75 برابر الیمای قزاقستان.

 


کاش یکی پیدا می شد و استوری های مردم عادی و یا پیج های طرفداری اهالی فوتبال راکه برای سلامتی میناوند دعا می کنند به مهرداد نشان می داد تا می دید همانند دوران اوجش مردم انتظار دارند خیلی زود کرونا را هم شکست دهد و باز هم به آغوش جامعه برگردد. کاش یکی اسکرین شات ها را از استوری های هواداران  و پیج های  استقلالی ها  می گرفت و تو اتاقی که میناوند بستری شده آویزان می کرد تا میناوند می دید این مردم چه قدربه او وفا دارند.

 

 

شک نداریم  کرونا را شکست خواهی داد. مثل دورانی که به تمرین پاس نمی‌رفتی و برای سربلندی بچه محل‌ها در زمین هندبالی عرق می ریختی و گل می زدی و آخرش می گفتی ؛ فکرنکنم دیگه این طرف ها پیداشون بشه . بجنگ تا کرونا هم راهش بگیرد و برود .بجنگ شماره 21

محمدرضا تقی خانی

مهرداد میناوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهرداد میناوند خیلی زود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) دشت لاله‌های واژگون در دهاقان
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • عکس/ جشنواره لاله‌های باغ ایرانی
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • فیلم| کوهرنگ سرزمین لاله‌های واژگون