Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی فرانسه هم تیمی هایش را هم در این موفقیت سهیم می داند. 

پل پوگبا پس از پیروزی 2-1 منچستریونایتد مقابل فولام، به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BT Sport، منچستریونایتد در یک بازی سخت به 3 امتیاز دیگر دست یافت تا بار دیگر صدر جدول را از منچسترسیتی پس بگیرد. پوگبا پس از این بازی مصاحبه ای انجام داد که خلاصه ای از آن را در ادامه می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برد بزرگی بود چون به سختی به دست آمد. می دانستیم کار سختی داریم. آن ها به خوبی پرس می کنند و فشرده هستند. به این برد نیاز داشتیم و آن را کسب کردیم. 

ضربه خوبی به توپ زدم. انتظار نداشتم با پای چپ اینقدر خوب شود ولی اگر امتحان نکنید، گلی نخواهید زد. گل قشنگی بود که برد قشنگی را رقم زد. گل مورد علاقه من نبود ولی با این حال زیبا بود.

پس از بازی با لیورپول به خاطر گل نکردن آن توپ واقعا عصبانی بودم. احتمالا باید ضربه بهتری می زدم ولی امروز توپ گل شد. امروز مهم ترین چیز برنده شدن بود. از راه سخت و البته زیبا به برد دست یافتیم.

ما از نتیجه بازی منچسترسیتی اطلاع نداشتیم و فقط می دانستیم که خودمان باید نتیجه بگیریم. من برنده شدن را دوست دارم چون اصل کار، برنده شدن است. وقتی برنده می شویم خوشحال هستم و وقتی شکست می خوریم، عصبانی. می پرسید آیا این بهترین فرم من است؟ باید بگویم شاهد بهترین عملکرد تیم هستیم و این فقط در من خلاصه نمی شود. سمت چپ یا راست فرقی نمی کند؛ تا زمانی که بازی کنم، می دانم از اعتماد بچه ها برخوردار هستم و فقط به دنبال برنده شدن می گردم و هرکاری که از دستم بر بیاید را برای رسیدن به آن انجام می دهم. 

اینجا لیگ برتر است، بنابراین کار سختی داریم. ما باید کار خودمان را انجام بدهیم؛ همین و بس. هنوز راه بسیار درازی در پیش است و باید کلی زحمت بکشیم. در کورس هستیم ولی هنوز به پایان راه نرسیده ایم، پس باید به تلاش ادامه بدهیم. 

اخبار داغ 

نماینده باشگاه رئال مادرید در باشگاه سایپا اتفاق عجیب؛ بدنسازی هافبک استقلال با پیراهن سپاهان! خودکشی مهناز افشار + جزییات و انگیزه عکس ۲ نفر نوید محمدزاده و مانلی رسولی لو رفت تیم منتخب سال 2020 یوفا اتفاقی عجیب در بازی رم و اسپتزیا؛ جالوروسی یک تعویض بیش از حد مجاز انجام داد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برنده شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست

هافبک هلندی شیاطین سرخ خبر داد مصدومیتش جدی نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسکات مک‌تامینی نگرانی‌ها هواداران منچستریونایتد مبنی بر احتمال جدی بودن مصدومیت زانویش که در جریان تساوی یک - شیاطین سرخ مقابل برنلی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر به آن دچار شد را برطرف کرد. این هافبک اسکاتلندی پس از مصدومیتی که در بازی با برنلی به آن دچار شد، به شدت ناراحت به نظر می‌رسید و این نگرانی را به وجود آورد که ممکن است بازی‌های پیش روی منچستریونایتد را از دست بدهد، از جمله بازی با منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس.

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد پیش از این خبر داده بود که مک‌تامینی بعید است که به بازی دوشنبه هفته آینده این تیم با کریستال‌پالاس در هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس برسد.  این هافبک 27 ساله پیش از این در تاریخ 4 آوریل (16 فروردین) در بازی مقابل چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج دچار مصدومیت شده بود اما در ادامه به شرایط بازی رسید و در بازی مقابل کاونتری در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس موفق به گلزنی شد.

مک‌تامینی 27 ساله با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: - در صحنه‌ مصدومیت - لغزیدم و به طرز بدی روی زانویم افتادم، مانند بازی با چلسی. چیز چندان جدی‌ای نیست و فقط هایپراکستنشن (عقب‌زدگی زانو) است اما بابت این موضوع عصبانی و ناراحت بودم، چون فکر می‌کردم مصدومیتم جدی است. امیدوارم خیلی زود به زمین بازگردم و تا جایی که می‌توانم به تیم کمک کنم.

ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ 3 بازیکن فروشی نیستند

منچستریونایتد که در حال حاضر با 54 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد، چهار بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس در پیش دارد و در تاریخ 25 مِی (5 خرداد) هم باید در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچسترسیتی برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ - گل گهرسیرجان ۱
  • فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • خلاصه بازی پرسپولیس 0 - سپاهان 0
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت
  • ببینید | خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد