Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احد آزادیخواه روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا، این رقم را در بودجه ۱۴۰۰ قابل توجه خواند و گفت: بازنشستگان قشری زحمتکش و اثرگذار در جامعه و صاحب خانواده وسیعی هستند که اگر در بحث درآمدی دولت به آنها توجه کند، به طور غیرمستقیم به نشاط در جامعه توجه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: استقلال منابع درآمدی دولت از محل‌هایی همچون مالیات، فروش اموال و سرمایه‌ای، یک گام رو به جلو در لایحه بودجه ۱۴۰۰ است که این درآمدها می‌تواند معدل‌هایی را برای دولت ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان سوق دادن بودجه به سمت مالیات، اضافه شدن حقوق کارمندان، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کمک به برخی دهک‌های اجتماعی را از جمله جوانب مثبت در لایحه بودجه ۱۴۰۰ عنوان کرد.

وی با اشاره به تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالاهای اساسی افزود: با وجود اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی به نهاده‌های دامی همچون ذرت، سویا، کنجاله سویا و جو، اما قیمت مرغ به بالاترین قیمت خود رسید که در این زمینه اگر دولت بتواند به جای ارز ۴۲۰۰ تومانی، مصوبه مجلس را که در ۶ ماهه امسال تصویب کرد به جریان بیندازد و کالا برگ به مردم اختصاص دهد، بهتر است.

عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم با بیان اینکه اختصاص بودجه در برخی سرفصل‌های کشاورزی قابل دفاع است خاطرنشان کرد: در سرجمع اعتبارات حوزه کشاورزی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ رضایت بخش نیست اما رقم بودجه نسبت به سال‌های گذشته خوب و قابل دفاع است.

حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد: رقم اعتبارات در بودجه ۱۴۰۰ رقمی نیست که بتواند پاسخگوی بخش کشاورزی در حوزه‌هایی همچون تجهیز، یکپارچه‌سازی اراضی، آبیاری نوین، اصلاح قنوات، جنگل‌بانی و دیگر موارد مرتبط با حوزه کشاورزی باشد، در حالیکه در برخی موارد از صندوق توسعه ملی به اذن رهبر معظم انقلاب مبلغی برداشت شد که یک بخشی از آن خارج از بودجه دولت است.

وی همچنین اختصاص اعتبار برای راه‌های مواصلاتی و ریلی استان همدان در بودجه ۱۴۰۰ را در اولویت دانست و بیان کرد: با کمک و پیگیری مجمع نمایندگان استان ۶۰ میلیارد تومان برای راه‌آهن همدان- ملایر در نظر گرفته شد که با این اقدام ردیف اعتبار ویژه‌ای برای این مسیر ایجاد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: چنانچه راه‌آهن همدان- ملایر در ۲ سال آینده تکمیل شود و از ملایر به سمت بروجرد و درود حرکت کند، عملا ملایر به یک شاهراه مواصلاتی تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام آزادیخواه اضافه کرد: تکمیل چهاربانده شدن جاده‌های استان همچون محور ملایر- سامن- بروجرد و انتقال آب سد کلان به شهر ملایر از دیگر اولویت‌هایی است که در بودجه ۱۴۰۰ دیده شده و برخی از این طرح‌ها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی همدان ملایر احد آزادیخواه بودجه1400 اعتبارات پروندهٔ خبری بودجه ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی همدان ملایر مجلس شورای اسلامی همدان ملایر احد آزادیخواه بودجه1400 اعتبارات اخبار کنکور بودجه ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: دستگاه قضایی هم‌سنگر نیروی‌های نظامی- امنیتی و دستگاه‌های اجرایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، بهروز محمدی مهر در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر اظهار داشت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکم‌فرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر برگزار می‌شود عنوان کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رای، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

انتخابات ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک است

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد عنوان کرد: دستگاه قضایی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می کند.

محمدی مهر با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، گفت: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت:  برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضایی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

رئیس کل دادگستری استان همدان اعلام کرد: 300 قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت