Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@15:37:07 GMT

وضعیت شکننده کرونایی در استان یزد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۲۱۳۸

وضعیت شکننده کرونایی در استان یزد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، نوری شادکام، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در بازدید از بیمارستان مهریز و بررسی روند آمادگی این بیمارستان در صورت شیوع پیک چهارم کرونا گفت: در پانزده روز گذشته، آمار مرگ و میر در استان یزد بالا نبوده است.

او افزود: در بیست روز گذشته وضعیت ابتلا در استان یزد، وضعیت ثابت بوده و بین ۱۴۵ تا ۱۶۰ بیمار در نوسان بوده است و این معنای شکنندگی بیماری را می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوری شادکام ضمن قدردانی از همراهی مردم و اصناف افزود:با همکاری مسئولان و بسیجیان و اجرای طرح شهید سلیمانی با موضع غربالگری و پیشگیری بیماری روند ثابتی پیدا کرده است.

معاون درمان دانشگاه  علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تاکید کرد: این وضعیت شکننده است و مردم همچنان باید از تجمعات ودورهمی‌ها پرهیز کنندوهرچند هفته پیش وضعیت شهرستان بهاباد قرمز بود، اما با تلاش مسئولان این وضعیت کنترل شد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در یادمان این شهید

امیر سلیمان طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حضور مردم شهیدپرور کرمانشاه و سایر استان‌های کشور مراسم گرامیداشتی به مناسبت سالروز رشادت شهید شیرودی در عملیات آزادسازی بازی دراز در یادمان شهید شیرودی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه در یادمان شهید شیرودی واقع در تپه روستای زرین‌جوب در شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور عموم مردم و مسئولان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا تصریح کرد: سخنران ویژه این مراسم سرتیپ دوم محسن صادق‌نیا، مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش خواهد بود.

کد خبر 6100003

دیگر خبرها

  • مرد آهن‌خواری که دنیا را مبهوت خود کرد
  • راهنمای حمل بین‌المللی بارهای شکننده و حساس
  • جزئیاتی از آخرین وضعیت بیماری رضا رویگری
  • جزئیاتی از آخرین وضعیت بیماری رضا رویگری | منتطرم میرباقری برای سریال جدیدش صدایم کند
  • برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در یادمان این شهید
  • ناهنجاری گوژپشتی چگونه مشخص و درمان می‌شود؟
  • ناهنجاری گوژپشتی چگونه تشخیص و درمان می‌شود؟
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد