Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی پلیس راهور استان گیلان گفت: افرادی که قصد مسافرت به محورهای کوهستانی و ارتفاعات استان گیلان را دارند سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ کریم فقیری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده اکنون شاهد بارش برف در مناطق جلگه‌ای و ارتفاعات استان گیلان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی پلیس راهور گیلان تصریح کرد: تقاضای ما از شهروندان گیلانی این است که از پارک کردن خودروهای خود در معابر و خیابان‌های اصلی شهرها در شب خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به این که عملیات برف‌روبی توسط ماشین‌آلات سنگین انجام می‌شود وجود ماشین‌آلات در حاشیه خیابان‌ها موجب کندی عملیات برف‌روبی و آسیب دیدن خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان‌ها می‌شود.

آماده‌سازی ماشین‌آلات شهرداری برای برف‌روبی در رشت؛ مسیرهای اصلی در اولویت پاک‌سازی استآماده‌باش دستگاه‌های خدماتی و امدادی برای مقابله با بحران‌ احتمالی برف در رشتکاهش 20 درجه‌ای دمای هوا در گیلان؛ برف شدید در راه است

سخنگوی پلیس راهور استان گیلان اظهار داشت: توصیه ما این است که شهروندان وسایل نقلیه خود را در مکانی مطمئن پارک کنند تا عملیات برف‌روبی با سرعت و سهولت انجام شود.

فقیری خاطرنشان کرد: افرادی که قصد مسافرت به محورهای کوهستانی و ارتفاعات استان گیلان را دارند در صورت ضرورت نداشتن سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی گفت: رانندگان باید در صورت ضرورت سفر در این ایام حتماً خودروی خود را با تجهیزات زمستانی مانند زنجیرچرخ تجهیز کرده و آمادگی لازم را برای تردد در یک مسیر کوهستانی و برفی داشته باشند.

سخنگوی پلیس راهور استان گیلان عنوان داشت: همچنین از رانندگان می‌خواهیم که با توجه به یخ‌زدگی و لغزندگی خیابان‌ها با توجه و دقت کامل رانندگی کنند تا حادثه‌ای اتفاق نیفتد.

فقیری خاطرنشان کرد: ایام برفی پیش‌رو می‌طلبد که رانندگان دقت و توجه بیشتری به رانندگی خود داشته باشند تا تردد ایمنی را پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/614/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتفاعات استان گیلان پلیس راهور خیابان ها برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان گفت: در محور رشت - قزوین، حدفاصل سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم؛ محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

غلامعلی نیک فهم امشب، ۱۵ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین، حدفاصل سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به ترفیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی از عصر فردا
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال