Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه در بیستمین سفر استانی خود به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی وارد سمنان شد.

خبرگزاری میزان - آیت الله رئیسی در بیستمین سفر استانی خود امروز پنجشنبه ۲ بهمن به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی وارد سمنان شد.

مسائل و مشکلات قضایی استان سمنان در جریان جلسات امروز با مسئولان اداری و قضایی مورد بررسی قرار می‌گیرد ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۸:۳۳

رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه سمنان گفت:  توفیقی است که در ایام متعلق به وجود مقدس حضرت صدیقه طاهره(س) خداوند متعال مرحمت کرد تا در سلسله سفرهای استانی امروز در سمنان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله رئیسی افزود: به‌دنبال سفری که گروه مقدماتی 25 نفره از همکاران در سطح استان سمنان داشته‌اند، مسائل و مشکلات قضایی و مردمی بررسی شده است، گزارش های مقدماتی آماده شده است و در جلساتی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و همکاران قضایی خواهیم داشت، مسائل بررسی شده توسط گروه اعزامی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: هرچه از مشکلات که در استان سمنان قابل پیگیری باشد، همینجا برای رفع آنها تصمیم‌گیری می‌کنیم و آنچه مربوط به مرکز است در مرکز پیگیری خواهد شد تا ضمانت اجرایی داشته باشد و پیگیری لازم انجام شود.

آیت الله رئیسی با اشاره به تقدیم 3 هزار شهید استان سمنان، یاد رزمندگان و ایثارگران این استان را گرامی داشت و گفت: از آن جهت که سفر‌های ما باید همراه با رعایت مسائل بهداشتی باشد، ناراحتیم و احساس خسران می کنیم از این جهت که نمی‌توانیم خدمت همه مردم عزیز استان سمنان و همکاران اداری و قضایی باشیم و در نشست‌ها و اجتماعات مردمی حضور داشته باشیم.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه قصد داشتیم با فرهیختگان، دانشگاهیان، طلاب و افاضل حوزه علمیه دیدار داشته باشیم که به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان انجام آن وجود ندارد، گفت: امیدواریم ویروس منحوس کرونا هر چه سریعتر نه فقط از مردم ایران و امت اسلام بلکه از جامعه بشریت دور شود. 

آیت الله رئیسی دیدار با مدیران عالی استان در شورای اداری، دیدار با همکاران اداری و قضایی و همچنین شرکت در جلسه شورای قضایی استان را از جمله برنامه های سفر به استان سمنان عنوان کرد و گفت:  امیدواریم این سفر پربرکت و همراه با تصمیم سازی ها و تصمیم گیری هایی در راستای گره گشایی از مشکلات مردم و همکاران قضایی استان سمنان باشد.

رئیس قوه قضاییه وارد سمنان شد ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۸:۱۵

آیت الله رئیسی در بیستمین سفر استانی خود امروز پنجشنبه ۲ بهمن به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی وارد سمنان شد.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات حقوقی - قضایی استان و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

خبر در حال تکمیل است...

برچسب ها: رئیس قوه قضاییه سفر استانی سمنان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه سفر استانی سمنان رئیس قوه قضاییه مسائل و مشکلات آیت الله رئیسی اداری و قضایی وارد سمنان شد قضایی استان استان سمنان سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: امسال ۲۰۷ دیزل ژنراتور در استان شناسایی شده است و صاحبان مولد‌های خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، از سال گذشته کلیه مولد‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تابستان را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولد‌های سازمان‌ها و مراکز دولتی عنوان کرد و گفت: ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها باید در روز‌های کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق، مولد‌های خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • رئیسی: در غرب شاهد تقابل شرافت و شرارت هستیم
  • رئیسی: تقابل آشکار جریان شرافت و شرارت در غرب
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد