Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: این ادبیات را فقط می‌توان از افرادی با روحیه نظامی انتظار داشت که البته در محیط‌های نظامی هم کاملاً طبیعی است، ولی کسی که در جایگاه ریاست مجلس قانون‌گذاری قرار دارد باید بداند که به جای «احضار شدند» و «برخورد خواهد کرد» عبارت‌های «دعوت شدند» و «مطابق قانون رفتار خواهد کرد» مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این هم یک دلیل برای اثبات درستی اینکه می‌گوییم افراد دارای سابقه نظامی نباید رئیس‌جمهور شوند.

کد خبر 580400 برچسب‌ها محمد باقر قالیباف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، بنابر اعلام یک منبع عبری، این عملیات با پرتاب ده‌ها راکت از سوی مقاومت فلسطین به مکان تجمع نظامیان صهیونیست انجام شده است که در همان هنگام وقوع تلفاتی بر جا گذاشته است.

در مرحله دوم این عملیات پس از ورود یگان‌های نظامی به محل رخداد، بار دیگر این منطقه هدف حمله راکتی قرار گرفت که در نتیجه آن تلفات بالاتر رفت.

این منبع عبری گزارش داد که در این عملیات شمار زیادی از صهیونیست ها کشته و زخمی شده اند، امری که تصاویر منتشر شده از چادرهای محل حضور نظامیان صهیونیست نیز موید آن است.

گردان‌های قسام ساعتی پیش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در عملیاتی با حضور گروهان‌های قدس، نظامیان اشغالگر صهیونیست را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار داده است.

یدیعوت آحارونوت نیز در این باره گزارش داد که این حادثه، رخدادی خطرناک بوده و مقامات درباره انتشار جزئیات آن و همچنین شمار کشته شدگان و مجروحان سیاست سانسور را اجرایی کرده‌اند.

کد خبر 6097456 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد
  • جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • هشدار مجارستان برای احتمال وقوع جنگ جهانی سوم
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه