Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:43:04 GMT

خدمات جهاددانشگاهی کردستان به دولت موثر بوده است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۲۶۲۷

خدمات جهاددانشگاهی کردستان به دولت موثر بوده است

ایسنا/کردستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: جهاددانشگاهی باتوجه به رسالتی که دارد در طول دوران توانسته است خدمات ارزنده و موثری به دولت و کشور ارائه بدهد.

بهرام نصرالهی زاده در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان ضمن تبریک به مناسبت انتصاب رئیس این نهاد علمی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی است که توانسته است در سطح کشور خدمات ارزنده ای به کشور ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی استان کردستان توانایی خوبی در زمینه پژوهش های علمی دارد، عنوان کرد: در چند سال گذشته طرح های پژوهشی دولت در استان  توسط این نهاد انجام شده که کاملا مطلوب و علمی بوده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان به ورود جهاددانشگاهی به بحث توت فرنگی اشاره کرد و گفت: استان کردستان قطب اصلی تولید توت فرنگی در ایران است و بر این اساس مراکز علمی دیگری در استان فعالیت تحقیقاتی را در این زمینه انجام می دهند.

نصرالهی زاده تصریح کرد: حوزه های علمی که در این راستا فعالیت می کنند می توانند برای پیشبرد اهداف خود در این زمینه هم افزایی علمی داشته باشند و در کنار آنها ما نیز از آنها حمایت می کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه اجرای پروژه های پژوهشی توسط جهاددانشگاهی کردستان کاملا اثر بخش و مفید است، خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته طرح های پژوهشی  مختلف دولت در استان کردستان توسط جهاددانشگاهی انجام شده است که همه آنها مطلوب و قابل دفاع بوده است.

وی در ادامه به طرح کلینیک روستایی اشاره کرد و افزود: این طرح توسط مراکز تحقیقاتی دیگر استان ها انجام می شود ولی در کنار این مهم جهاددانشگاهی استان کردستان باتوجه به اینکه تجربه انجام طرح مشاغل خانگی را دارد می‌تواند در این زمینه به این طرح کمک کند.

نصرالهی زاده در پایان با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد علمی است، یادآور شد: دولت تا آنجایی که بتواند از جهاددانشگاهی و طرح های علمی که انجام می‌دهد حمایت می‌کند.

در ادامه این نشست اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان، گفت: جهاددانشگاهی از لحاظ علمی توانایی های زیادی دارد که توانسته است خدمات مفیدی در حوزه های مختلف ارائه دهد.

وی با بیان اینکه دولت باید از توانایی های جهاددانشگاهی استفاده کند، افزود: جهاددانشگاهی با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل هایی  که دارد می‌تواند در جامعه اثر بخشی بالایی داشته باشد.

اسدی در ادامه  با بیان اینکه استان کردستان زمانی در مسیر رشد و توسعه قرار می گیرد که همگرایی و هم افزایی در آن مشاهده شود، افزود: جهاددانشگاهی همیشه برای کشور دارای خیر و برکت بوده و بر همین اساس برای فعالیت بیشتر نیازمند حمایت های بیشتر است.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: جهاددانشگاهی باتوجه به تخصص و تعهدی که دارد با کمترین هزینه بیشترین راندمان را برای کشور داشته است.

اسدی با تاکید بر این مهم که توجه به جهاددانشگاهی یک سرمایه گذاری است، تصریح کرد: جهاددانشگاهی  چون با نگاه و روحیه جهادی فعالیت می‌کند برای رشد و توسعه همه جانبه در جامعه با کمترین هزینه تلاش می کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در پایان یادآور شد: استان کردستان دارای ظرفیت های خوب برای فعالیت می باشد و جهاددانشگاهی هم با توجه به توانمندی هایش در حوزه های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و اشتغال و کارآفرینی آماده همکاری با مسئولین استان در جهت رشد و توسعه استان می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی استانی اقتصادی رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است

فرزاد پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خانوارهای دهک یک تا هفت یارانه بگیر می‌توانند به ازای خرید از این بستر ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف به صورت اعتبار دریافت کنند، اظهار کرد: دراین طرح یازده قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: در طرح جدید شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار یارانه‌بگیر به‌صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

به گفته پیشکاری در حال حاضر ۴۷۵ هزارخانوارکردستانی یارانه خود را به خرید کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی اختصاص دادند.

گفتنی است؛ مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6092634

دیگر خبرها

  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان