Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:21:14 GMT

۶۰ واحد تولیدی سمنان در تملک بانک‌ها هستند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۵۲۷۱۶

۶۰ واحد تولیدی سمنان در تملک بانک‌ها هستند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گلرو صبح پنج شنبه در نشست شورای اداری که با حضور آیت الله رئیسی در دادگستری استان سمنان برگزار شد ضمن بیان اینکه مبارزه با فساد راه نجات ایران اسلامی است و لذا باید قدردان کسانی باشیم که در این راه کار می‌کنند، بیان کرد: مطالبات مردم در حوزه فساد به واقع به جا درست است.

وی درباره مسائل حوزه انتخابیه سمنان، مهدی شهر و سرخه نیز، ابراز کرد: بازگشایی گره غائله کاروانسرای میدان سعدی سمنان می‌تواند در مردم ایجاد کند تا فضای بازی در مرکز شهر را شاهد باشیم که می‌خواهیم این مورد در سفر آیت الله رئیسی بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه از احیای دادسرای مهدی شهر به عنوان یکی دیگر از مطالبات خبر داد و گفت: تکمیل ساختمان دادگاه سرخه از دیگر اقداماتی است که می‌بایست انجام شود.

گلرو با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که بانک‌ها حق تملک واحدهای تولیدی را ندارند، گفت: ۵۸ تا ۶۰ واحد تولیدی سمنان امروز در تملک بانک‌ها هستند و این امر باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: پروژه انتقال آب خزر و دانشگاه فرزانگان خواهران ه متأسفانه وزارت علوم آن را به همراه ۱۴ دانشگاه دیگر می‌خواهد در مرکز ادغام شود کند و این امر بر خلاف برنامه ششم توسعه است، از جمله دیگر مطالبات مردم سمنان است.

کد خبر 5127228

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگاه قضایی نشست شورای اداری آیت الله سید ابراهیم رئیسی دادگستری استان سمنان ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بارش برف گرگان شهرکرد بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا ایام فاطمیه عکس استانها عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان