Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر احمدی امروز درباره خسارت بارش برف و باران و وزش باد شدید زمستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: بامداد امروز شاهد وزش باد شدید و بارش برف و باران در استان مازندران بودیم که براساس بررسی‌ها خسارت خاص و سنگین به استان تاکنون وارد نشده است.

وی با اشاره به اینکه براساس گزارش اولیه سربندی چند واحد مسکونی در شهرهای بهنمیر و ساری تخریب شده است،گفت: سقوط درخت روی تیرهای برق موجب قطعی برق در فرح‌آباد ساری شده که با تلاش ماموران این مشکل رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اعلام اینکه تمامی محورهای استان باز است، بیان کرد: در حوزه کشاورزی باتوجه به وزش باد شدید احتمال می‌دهیم خسارت‌هایی داشته باشیم ولی بررسی‌ها در این زمینه بعد از پایان بارش‌ها انجام خواهد شد.

این مسوول به وزش باد با سرعت ۹۴ کیلومتر در دشت‌ناز ساری اشاره کرد و  گفت: براساس پیش‌بینی هواشناسی بارش‌ها تا فردا در استان ادامه دارد که در این زمینه آمادگی خوبی در استان حاصل شده است و تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی از جمله راهداری، پلیس راه،  هلال احمر، اورژانس و دستگاه‌های خدماتی درحالت آماده‌باش قرار گرفتند.

احمدی تصریح کرد: کاهش دمای هوا موجب بروز مشکلاتی در زمینه افت فشار گاز و برق خواهد شد که در این زمینه با تصمیماتی که از قبل گرفته شده دستگاه های خدمات‌رسان درحال اماده‌باش هستند ولی همه مردم ما باید  دقت کنند در این فصل کل کشور درگیر این سامانه است مصرف گاز و برق افزایش می‌یابد که باید مردم در در مصرف انرژی ما را همراهی کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش بر این است شاهد قطعی گاز در واحدهای مسکونی نباشیم، خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم گاز  واحدهای بزرگ، نیروگاه‌ها، کارخانه سیمان و کارخانه‌های دیگر قطع شده تا گاز واحدهای مسکونی پایدار باشد در صورت عدم همراهی مردم و افزایش مصرف مردم چاره‌ای جز قطع گاز واحدهای مسکونی نخواهیم داشت پس مهم‌ترین توصیه ما بحث مدیریت مصرف است.

 مدیرکل مدیریت بحران مازندران در پایان گفت: موضوع مهمی که در روزهای برفی شاهد آن هستیم ترددهای غیرضروری در مناطق برف‌گیر و کوهستانی  است که در این روزها انرژی و امکانات ما را به این سمت می‌برد و لازم است از این کار به شدت پرهیز شود.

 انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران

محسن هاشمی رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: از حدود ۶۱ و نیم میلیون تردد پایش شده در فروردین ماه امسال بیش از ۴۷۹ هزار تردد با سرعت غیرمجازثبت شده است که در این آمار حدود نیمی از تخلفات مربوط به تخلف سرعت غیرمجاز متوسط وسایل نقلیه در طول محور‌ها بوده است.

او افزود: مطالعات تصادفات نشان دهنده این است که سرعت غیرمجاز یکی از دلایل اصلی تصادفات در استان مازندران می‌باشد لذا کنترل رفتار مخاطره آمیز رانندگان به ویژه سرعت غیرمجاز در محور‌های استان می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از وقوع تصادفات با شدت بالای منجر به فوت و جرح داشته باشد.

هاشمی گفت: این اداره کل محور‌ها و مقاطع پرحادثه را به سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور مجهز کرده است و از کلیه کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در تمامی طول مسیر با رعایت سرعت مجاز تردد نمایند تا ایمنی تردد خود و سایر رانندگان را حفظ کرده و به سلامت به مقاصد خود برسند.

در حال حاضر ۱۳۶ سامانه به بهره برداری رسیده و طی سال جاری نیز توسعه این سامانه در دستور کار اداره مدیریت راه‌ها قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE