Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید تیم نساجی برای تغییر شرایط این کار بسیار دشواری در پیش دارد.

به گزارش ورزش سه؛ نساجی در هفته دوازدهم لیگ برتر هم شکست خورد تا شمار باخت های این تیم به عدد 7 برسد. به این ترتیب تعداد باخت های نساجی با ماشین سازیِ قعرنشین که تنها 3 امتیاز دارد، مساوی شد. با یک نگاه گذرا به روند نتیجه گیری نساجی در هفته های اخیر می توانیم پی به یک موضوع مهم ببریم؛ ماموریت دشوار جلالی برای پایان یک عادت تلخ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

 

باشگاه نساجی بعد از تساوی مقابل ماشین سازی در هفته یازدهم وحید فاضلی را برکنار و 24 ساعت بعد، مجید جلالی را به عنوان جانشین او انتخاب کرد. جلالی که در لیگ هجدهم هدایت نساجی را بر عهده داشت، در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم در لیگ بیستم، نتوانست روند نتیجه گیری این تیم را تغییر دهد و نساجی بار دیگر شکست خورد. البته این مربی فرصت چندانی برای پیاده کردن تفکرات خود در تیم پیش از بازی با شهرخودرو نداشت.

 

 

او در نشست خبری پیش از بازی با دعوت هوادارن نساجی به صبر اظهار داشت: " من به هواداران نساجی می گویم که من از نگرانی و ناراحتی آنها برای وضعیت تیم اطلاع دارم. ولی من به آنها می گویم که صبور باشند. ما باید قدم به قدم مشکلاتمان را حل کنیم. باید هر چه زودتر شناختمان را از تیم کامل کنیم و نفرات تیم را بیشتر بشناسیم. حتی به 4 تا 5 بازیکن جوان قائمشهری گفته ام در تمرین فردا حاضر شوند."

 

سرمربی جدید نساجی برای پایان دادن به این روند کار سختی در پیش دارد چرا که باخت برای تیمش در این چند وقت اخیر به یک عادت تبدیل شده است. متحمل شدن 6 شکست در طول 8 بازی و کسب تنها دو امتیاز از این تعداد بازی، نشان از شرایط بدی دارد که برای خارج کردن تیم از آن، تلاش زیادی باید انجام شود. آخرین باری که نساجی طعم برد را چشیده مربوط به هفته چهارم می شود و بعد از آن کسب امتیاز در نساجی به ستاره سهیلی تبدیل شده که خیلی وقت است در آسمان قائمشهر دیده نمی شود.

نساجی مازندران مجید جلالی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران مجید جلالی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۵۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن